Woda kokosowa na włosy? Nawilżająca mgiełka do włosów od NaturalMe.

by - poniedziałek, stycznia 21, 2019


Z pewnością słyszałyście już o cudownych właściwościach masła kokosowego czy oleju kokosowego na włosy. A słyszałyście kiedyś o stosowaniu wody kokosowej? Ponoć to świetna i naturalna odżywka! Czym jest, jak wpływa na włosy i czy rzeczywiście jest warta naszej uwagi? 


Woda kokosowa to świetna naturalna odżywka do włosów. Nawilża i sprawia, że stają się miękkie i łatwe w rozczesywaniu. Bioferment z bambusa jest naturalną alternatywą dla syntetycznych silikonów. Przywraca włosom blask. Regeneruje i wzmacnia. Ekstrakt z owoców mango wspomaga odbudowę struktury włosów. Poprawia ich wygląd i chroni kolor.


Skład:
 Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Juice, Lactobacillus/Arundinaria Gigantea Ferment Filtrate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Mangifera Indica Fruit Extract, Pentylene Glycol, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Produkt znajduje się w ciemnej butelce z atomizerem o pojemności 75ml. Spryskiwacz nie zacina się, strumień kosmetyku rozpyla się na duży obszar, co pozwala na szybkie i oszczędne pokrycie mgiełką całych włosów. 
Przyznam szczerze, że na początku podchodziłam do tego produktu bardzo sceptycznie. Moje włosy swego czasu nie do końca lubiły się z kokosem. Zwykle nakładanie go na włosy kończyło się mocnym puchem i przeproteinowaniem. Mgiełka już od pierwszego zastosowania przypadła mi (a raczej moim włosom) do gustu. Jest lekka, dobrze nawilża, odżywia włosy, pozostawia je miękkie i lśniące. Nie ma mowy o żadnym puchu! Stosowana zarówno na mokre jak i suche włosy działa bardzo fajnie. Nie skleja i nie obciąża włosów. Moja mama regularnie mi ją podkrada, by okiełznać swoje kosmyki. Dodatkowo ten przepiękny zapach kokosa! Może nie utrzymuje się na włosach zbyt długo ale samo używanie mgiełki jest wielką przyjemnością. 
Czy woda kokosowa może być stosowana jako serum na końcówki włosów? Myślę, że tak, jednak należy pamiętać, że ma dużo lżejszą formułę od standardowego serum
Jestem pewna, że mgiełka sprawdzi się idealnie w letnie dni, chroniąc włosy przed wysoką temperaturą i słońcem. Dla mnie to świetny składowo, naturalny produkt dla każdej włosomaniaczki, niezależnie od rodzaju włosów. Znajdziecie go na stronie NaturalME i drogeriach Super-Pharm.



Znacie produkty do włosów marki NaturalMe? A może macie swój ulubiony produkt z serii Hair Oil Line? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 


Zobacz również: 
NaturalME, Hair Oil Line - seria stworzona z myślą o pielęgnacji włosów.
Naturalny rytuał dla zniszczonych włosów? Maska do miodowania włosów od NaturalMe.

You May Also Like

16 komentarze

  1. Nie znam tej marki i nigdy wcześniej nie słyszałam o wodzie kokosowej na włosy :) Bardzo ciekawy kosmetyk, chętnie widziałabym go w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale strasznie mnie kusisz tą wodą kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bzika na punkcie włosów, stąd przeczytanie o kosmetyku szczególnie dedykowany włosom, był dla mnie fascynującą lekturą. Przekonałaś mnie do zakupu tej wody. Lecz tutaj nasuwa się moje pytanie, gdzie mogę dostać ten kosmetyk?
    Przepiękne zdjęcia i lekkim piórem napisany post. Brawo. Życzę powodzenia i samych sukcesów w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz <3 Kosmetyk dostaniesz na stronie NaturalME i drogeriach SuperPharm :)

      Usuń
    2. Ja właśnie kupiłam i jestem ciekawa jak zareagują moje włoski, ja się już cieszę, one też powinny:P

      Usuń
  4. Wygląda bardzo kusząco ta woda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej marki. Woda kokosowa brzmi ciekawie. Bardzo lubię kokos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy niestety nie przepadają za kokosem. A szkoda, bo wiele fajnych kosmetyków go zawiera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam takiej mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce i tych produktach, ale niestety kosmetyki o zapachu kokosa zdecydowanie nie są dla mnie, bo nie przepadam za nim :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna sprawa, nie miałam jeszcze nic z tej marki muszę wybrać się do SUperPharm:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jak to apetycznie brzmi, pomysł z wodą kokosową do włosów jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł☺️ Wiesz może czy można stosować ją regularnie jako odżywkę po umyciu włosów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma ciekawy skład, z tą marką wcześniej się niespotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusząca taka mgiełka kokosowa, fajny pomysł na odżywkę do włosów )

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.