Naturalny rytuał dla zniszczonych włosów? Maska do miodowania włosów od NaturalMe

by - środa, października 03, 2018

Słyszałyście kiedyś o czymś takim jak miodowanie włosów? Powiem Wam szczerze, że ja nie miałam o tym pojęcia dopóki maska do miodowania włosów marki NaturalMe nie trafiła w moje ręce. Zaczęłam interesować się tym tematem i okazało się, że wiele pozytywnych opinii na temat tego rodzaju kuracji daje przeczytać się na blogach o kosmetykach naturalnych.


Rytuał miodowania to doskonała kuracja dla zniszczonych i zmęczonych włosów. Miód jest bogatym źródłem mikroelementów, witamin, kwasu foliowego, pantotenowego i biotyny. W połączeniu z mieszanką naturalnych olei doskonale odżywia włosy, zmiękcza i nadaje im gładkość.


Skład:
 Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Honey Extract, Crambe Abyssinica Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Fragnance.



Maska ze względu na urozmaicony skład ma szansę sprawdzić się na każdym typie włosów i o każdej porowatości. W składzie oprócz ekstraktu z miodu znajduje się między innymi olej ze słodkich migdałów, olej słonecznikowy, olej arganowy, olej jojoba i olej abisyński. 

Opakowanie z pompką zawiera 75ml produktu, który jest bardzo wydajny. Na moje włosy zużywam około 3 pompek i czasem dokładam jeszcze odrobinę na same końce. Produkt przepięknie pachnie miodem, tak słodko i przyjemnie. Nie ma żadnego problemu ze zmyciem maski z włosów, nawet delikatny szampon świetnie sobie z tym radzi. Ja zostawiam go na włosach maksymalnie godzinę, ponieważ tak działa u mnie najlepiej. Kwestia ile trzymać maskę na włosach zależy tylko i wyłącznie od Was i tego co lubią Wasze włosy. 
Efekt po stosowaniu jest bardzo podobny do olejowania z dodatkowym nawilżeniem włosów.  Po wysuszeniu mam wrażenie, że są mięsiste i puszyste. Dodatkowo bardzo fajnie je wygładza, co daje efekt dużego nabłyszczenia włosów. 
Podsumowując, muszę przyznać, że jestem zaskoczona fajnym działaniem tej mieszanki na moich włosach. Dodatkowo cena jest bardzo przystępna jak na mieszankę czterech olejów i miodu.
Dostępna tutaj.

Używałyście już przedstawionej przeze mnie maski do miodowania włosów NaturalMe? Jeśli tak to koniecznie dajcie znać jak sprawdziła się u Was!



You May Also Like

7 komentarze

  1. Nigdy wcześniej nie używałam tej maski, ale czuję, że moje włosy by ją polubiły ze względu na skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poczytam więcej na stronie producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze nawet spoko skład ale już mam jeden olej do włosów i chyba szkoda na razie mi wydawać kasy :P
    Jak mi się skończy to pewnie wezmę coś stacjonarnego, myślisz że są jakieś miodowe "sera" itd.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą maskę można dostać stacjonarnie w super pharm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tej maski, chyba nawet nigdy nic z tej marki nie miałam...Jestem bardzo ciekawa jakby sprawdziła sie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie przepadam za zapachem miodu w kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.