BIOUP, Kosmetyki cudownie naturalne.

by - piątek, lutego 01, 2019


Która z nas nie lubi polskich naturalnych i ekologicznych kosmetyków w minimalistycznych opakowaniach, tworzonych z wielką pasją, sercem i zaangażowaniem? Ja wprost uwielbiam i coraz częściej staram się szukać właśnie takich produktów. BIOUP to marka, po którą zdecydowałam się sięgnąć już w chwili, gdy ujrzałam ją po raz pierwszy. Jakie produkty trafiły w moje ręce i czy jestem zadowolona z ich używania? O tym w dzisiejszym wpisie! :)

Słów kilka a marce...

Produkty BIOUP powstają z naturalnych składników pochodzących tylko i wyłącznie od renomowanych dostawców z Polski, jak i Europy. Surowce czyli wyciągi, oleje, maceraty czy destylaty, cechuje niewielki stopień przetworzenia. Producent unika szkodliwych i owianych złą sławą substancji a tam, gdzie jest to konieczne, stosuje konserwanty aprobowane przez Ecocert. Każdy kosmetyk z logo BIOUP przeszedł przez szereg badań laboratoryjnych potwierdzających jego bezpieczeństwo. Po więcej informacji o marce i tworzeniu kosmetyków odsyłam Was tutaj


Tonik roślinny Róża Opuncja 


Tonik roślinny oparty na duecie hydrolatów z opuncji figowej oraz róży damasceńskiej. Odmładza, regeneruje i relaksuje. Działa przeciwzmarszczkowo i rozjaśniająco, a także wpływa na jędrność i elastyczność skóry. Dostarcza dużą porcję witamin A, C i E. Skład produktu jest fantastyczny i bez obaw stosowałam go na swoją buźkę. Zwykle po dokładnym zmyciu makijażu spryskiwałam nim twarz z niewielkiej odległości i zostawiałam do wchłonięcia. Wspaniale łagodził podrażnienia, odświeżał i zapewniał uczucie nawilżenia. Ale to nie jedyny sposób w jaki go używałam. Tonik sprawdził mi się świetnie jako- uwaga- mgiełka do włosów! Stosowany po umyciu na wilgotne włosy lub przy olejowaniu na mgiełkę (klik) widocznie przyczyniał się do polepszenia stanu włosów. 

Tonik znajdziecie tutaj.


Skwalan z Trzciny Cukrowej

Skwalan to delikatny bezzapachowy olejek o wyjątkowo lekkiej konsystencji i spektakularnym wygładzająco- nawilżającym działaniu. Jest doskonale tolerowany przez skórę ze względu na swoje podobieństwo do ludzkiego sebum. Łatwo wnika w skórę pozostawiając ją gładką, elastyczną i nawilżoną. Spłyca zmarszczki, wzmacnia barierę lipidową skóry. Można stosować go jako: zamiennik kremu, olejek do twarzy, serum pod oczy, dodatek do ulubionego kremu, wcierka do włosów i paznokci. Wachlarz zastosowań ogromny! Konsystencja to lekki, przezroczysty olejek, bez zapachu.  Ja stosowałam skwalan jako produkt wygładzający włosy. Kilka kropel olejku rozcierałam w dłoniach a następnie rozprowadzałam na końcówkach, przeczesując włosy palcami. Włosy stawały się ujarzmione i pięknie błyszczące. 
Produkt dostępny jest tutaj



Podsumowując znalazłam kolejną polską markę z fantastycznymi składami, godną polecenia. Co prawda przedstawiłam Wam tylko dwa produkty ale na stronie BIOUP znajdziecie ich więcej! 


 Znacie markę  BIOUP? A może mieliście już okazję sięgnąć po ich produkty? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!  


You May Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie znałam tej marki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam ochotę poznać skwalan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się ich minimalistyczne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, te kosmetyki brzmią naprawdę świetnie. Sama też staram się wybierać, jak najbardziej naturalne produkty. Ten olejek brzmi szczególnie interesujaco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skwalan z trzciny cukrowej najbardziej mnie zaciekawił! P.S. Boskie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie znałam tej marki, a mają bardzo fajną oferte. Ja ostatnio zachwycam się Ecospa- świetna jakość półproduktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale kosmetyki naturalne są zawsze u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zakochałam się w designie buteleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widzę, kosmetyki są pochodzenia roślinnego. Czyli są w pełni wegańskie? Jeśli tak, chętnie je kupię i umieszczę w swojej kosmetyczce. Jaki jest ich koszt? Czy mogłabym prosić o informację na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie produkty, które mają naturalny skład sprawdzają się u mnie doskonale. Moja cera potrzebuje samych ekologicznych składów.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.