Kiedy sięgam po silikonowe produkty? Toni&Guy Demage Repair.

by - wtorek, lipca 17, 2018

Kiedy zaczęłam dbać o swoje włosy unikałam wszelkiego rodzaju silikonów w produktach do pielęgnacji. Uważałam to za zło. Okazało się, że silikony to przede wszystkim substancje oleiste, których zadaniem jest kondycjonujące działanie na włosy. Wygładzają oraz dodają blasku zwłaszcza tym przesuszonym, ale też chronią włosy przed mechanicznymi uszkodzeniami, na które szczególnie narażone są włosy długie (więcej o silikonach przeczytajcie tutaj). Zestaw do włosów Toni&Guy Demage Repair to specjalistyczne produkty, które przeznaczone są do włosów suchych i zniszczonych. Seria ma za zadanie odbudować i nawilżyć włosy zniszczone i łamliwe, nadając im połysk i zdrowy wygląd. Jak produkty te spisały się na moich włosach? 


SZAMPON 
Szampon to typowy oczyszczający produkt zawierający w swoim składzie SLS. Ja używam go tylko wtedy, kiedy potrzebuje mocniejszego oczyszczenia skóry głowy. Ma lekko perłową konsystencję, która dobrze się pieni. Super oczyszcza, czym nie  powoduję puszenia a wręcz pomaga zdyscyplinować kosmyki.
34,99/250ml


ODŻYWKA
Zapach i konsystencja odżywki urzeka, ale działanie jest tak naprawdę przeciętne. Ot, taka zwykła odżywka do codziennego użytku. Włosy po niej dobrze się rozczesują i nie mam problemu z ich ułożeniem. Jej koszt to około 30-40 zł i myślę, że jak za tę cenę możemy znaleźć dużo innych, lepiej działających odżywek.
34,99/259ml


MASKA 
Ze wszystkich produktów to właśnie maska okazała się być najlepiej działającym na moje włosy kosmetykiem. Piękny zapach i działanie warte wydania trochę więcej pieniędzy. Włosy po niej układają się znakomicie, są błyszczące i sypkie, dobrze się rozczesują. Są bardzo przyjemne w dotyku i chyba właśnie to cenię sobie najbardziej. To must have zniszczonych włosów. Efekty widoczne po pierwszych użyciach. 
50zł/200ml


Podsumowując spodziewałam się dużo lepszych efektów po tych produktach, ale niestety okazały się średniakami i uważam, że raczej nie są warte swojej ceny. Miałam wiele tańszych i lepiej działających kosmetyków do włosów. Jedynie maska okazała się być naprawdę ciekawa, więc jeśli jesteście w stanie wydać trochę więcej pieniędzy na tego typu produkt to zdecydowanie polecam :) 

Znacie ten zestaw? Spotkaliście się kiedyś z produktami do włosów Toni&Guy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

9 komentarze

  1. ABC dla spragnionych kosmyków, czyli coś akurat dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę nic wiecej powiedzieć, bo nie znam firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki kosmetyków. Zazwyczaj używam innych z popularnych drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o moje włosy dbam bardzo podstawowo, ale wiem jak ważna jest higiena. Pozdrawiam-Bartek! Zapraszam na blog Bartolladnia :) Nowe wpisy już są ;) Link do najnowszego ----> http://bartollandia.blogspot.com/2018/07/zlikwidowane-linie-tramwajowe-na-slasku.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą markę, miałam ich suchy szampon i lakier do włosów i byłam zadowolona. Chętnie wypróbuję zestaw, który opisujesz, może moje włosy go polubią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna fotogaleria:) zwrócę uwagę na ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystałam z tego zestawu jakiś czas temu, nieźle się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać się z tą marką, jestem jednak ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.