Orientana Naturalny Kompleksowy Bio Krem Pod Oczy

by - środa, kwietnia 25, 2018

Dobry krem pod oczy to sekret pięknego i młodego wyglądu skóry. Skóra pod oczami wymaga szczególnej ochrony, jest bardzo cienka i nie posiada gruczołów łojowych. Przyznam szczerze, że sama do tej pory nie przywiązywałam większej uwagi do kremów pod oczy. Wszystko się jednak zmieniło, kiedy Orientana obdarzyła mnie paczuszką, w której znalazł się Naturalny Kompleksowy Bio Krem pod Oczy. 


CO OBIECUJE PRODUCENT?  

Naturalny, lekki krem rozświetlająco-ultranawilżający na pierwsze oznaki starzenia skóry okolic oczu. Krem zawiera wyciąg z WICIOKRZEWU JAPOŃSKIEGO wsparty działaniem Bhringraj, olejem awokado, kwasem hialuronowym. Krem nadaje się dla osób młodych, które chcą zapobiec powstawaniu zmarszczek wokół oczu.

DZIAŁANIE:
  • rozjaśnia i rozświetla skórę wokół oczu
  • długotrwale i skutecznie nawilża
  • opóźnia powstawanie zmarszczek
  • zapobiega przedwczesnemu starzeniu
  • chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami
EFEKT JAKI UZYSKASZ:
  • blask i promienność spojrzenia
  • zmniejszenie widoczności pierwszych zmarszczek
  • optymalne nawilżenie skóry
  • redukcję zaczerwienienia skóry
  • zahamowanie procesu starzenia
  • wypoczęty wygląd skóry wokół oczu
DLA KOGO: Dla skóry pod oczami z pierwszymi oznakami starzenia, zmęczonej, wymagającej rozświetlenia i nawilżenia.
SKŁAD: Aqua, Propanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isoamyl Laurate, Polyglyceryl-6 Distearate, Persea Gratissima Oil (olej z awokado), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej z migdałów), Tocopherol, Lonicera Japonica Flower Extract (wiciokrzew japoński), Rheum Rhaponticum Root Extract (rzewień zwyczajny), Eclipta Prostrata Extract (ekstrakt z bhringraj), Cyperus Rotundus Root Extract (cibora orzechowa), Xanthium Sibiricum Fruit Extract (rzepień syberyjski), Sodium Hyaluronate, Cetyl Alcohol, Jojoba Esters, Polyhydroxystearic acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Polyglyceryl-3 Beeswax, Cellulose Gum, Microcrystalline Cellulose, Xanthan Gum, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate, Parfum, Citric Acid.

Co urzekło mnie w tym kremie na pierwszy rzut oka? Oczywiście opakowanie! Oprócz pięknej grafiki jest również bardzo praktyczne i higieniczne a pompka dozująca krem działa bez najmniejszego zarzutu. 
Jeśli chodzi o konsystencje jest bardzo lekka, dzięki czemu krem szybko się wchłania i nadaję się do stosowania rano, pod makijaż. 


Mimo swojej lekkiej konsystencji ma w swoim składzie masę dobroczynnych składników takich jak wiciokrzew japoński, który stymuluje odbudowę bariery ochronnej skóry, działa kojąco i łagodzi podrażnienia skóry, zapobiega pierwszym zmarszczkom, delikatnie napina skórę i detoksykuje, mika - daje efekt naturalnego rozświetlenia i rozjaśnienia skóry, bhrinraj – wpływa na wypoczęty i świeży wygląd skóry wokół oczu, kwas hialuronowy – nawilża i zapobiega utracie wody z naskórka, olej awokado – regeneruje i nawilża nawet bardzo suchą skórę.

Bio krem rzeczywiście pięknie rozświetla skórę. Nawilża i poprawia jej ogólny wygląd. Praktycznie od razu likwiduje uczucie pieczenia, swędzenia czy jakiegokolwiek dyskomfortu. Przez cały dzień mając na sobie ciężki korektor nic nie zbiera się w zmarszczkach (co kiedyś było moją zmorą). Dla mnie zdecydowanie najlepszy i wart swojej ceny ;) 
Do kupienia na stronie producenta oraz w sklepach zielarskich i drogeriach internetowych. 

Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy? A może znacie już przedstawiony przeze mnie bio krem? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

25 komentarze

  1. bardzo ciekawy produkt. szukam czegoś pod oczy bo na razie z żadnym kremem się nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam czegoś dobrego z czym się polubię, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt nie był nam wcześniej znany, a szkoda bo widzimy, że i my byśmy się z nim polubiły :) Super recenzja! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt zapowiada się fajnie. Nie stosowałam tego kremu, ale jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawy kremik :) ja rownież szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale wiem, że trudno znaleźć dobry krem pod oczy, który w pełni potrafi zadowolić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem bardzo mnie zaciewił, gdyż nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem jest na prawdę warty uwagi :)
    Bardzo ładna szata graficzna opakowania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd Orientana wypuściła nowe produkty to nic od nich jeszcze nie miałam. Ale znam i cenię markę, wpisuję tej kremik na wishlistę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie faktycznie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tego kremu. Chyba muszę go poszukać

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty Orientany. Mój ulubiony krem pod oczy to ten że śluzu ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wciąż szukam idealnego kremu pod oczy
    tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie sie zapowiada, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś nowego. Pewnie wypróbuj bo fajnie się zapowiada. Zapraszam również do mnie blogujzemna.pl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Orientany miałam jedynie masełko do ust i wcale mnie nie zachwyciło, a z kremami u mnie bardzo ciężko. jedyne co sprawdziło mi się na prawdę dobrze pod oczy to żel z Flos-Lek, świetnie łagodzi wszelkie podrażnienia, zmniejsza sińce, ale niestety na jego liście zadań nie ma nawilżania, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt i chyba go wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, opakowanie przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej marce dużo dobrego - ale jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować. Chyba najwyższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego kremu pod oczy ale skusił mnie po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersja idealna nawet dla wrazliwcow. Dobrze się sprawdza na cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.