Multifunkcyjny peeling do twarzy Resibo - idealny do każdego typu skóry?

by - poniedziałek, maja 07, 2018

Peelingi to bardzo istotny kosmetyk w pielęgnacji cery. Złuszczają i regenerują naskórek, odżywiają i pomagają w walce z niedoskonałościami. Czy istnieje produkt, który może połączyć w sobie subtelność peelingu enzymatycznego z siłą peelingu mechanicznego? Z odpowiedzią przyszła marka Resibo, która stworzyła multifuncyjny peeling do twarzy


Multifunkcyjny produkt, idealny do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Zastosowany w nim biologicznie aktywny trójpeptyd PerfectionPeptide P3 przyspiesza odnowę naskórka, znacząco wpływa na poziom nawilżenia skóry i wyraźnie ją wygładza, zmniejszając zmarszczki. Efekt ten wzmacnia ekstrakt z owocu papai, który degraduje komórki wierzchnich warstw skóry, poprawiając tym samym jej koloryt i ogólny stan, a jednocześnie mocno nawilżając. Dzięki zawartości białej glinki – peeling nie tylko złuszcza, ale też odżywia i wygładza cerę, absorbując nadmiar sebum, poprawiając jej koloryt i łagodząc podrażnienia. Koloidalna mąka z owsa działa przeciwutleniająco i łagodzi podrażnienia. Skóra z każdym dniem staje się zdrowsza, gładsza, bardziej odżywiona i promienna.


Dla kogo?  Idealny dla każdego typu cery. Odżywiając i intensywnie nawilżając, wspiera skórę suchą i wrażliwą, a pochłaniając nadmiar sebum i działając antybakteryjnie – pomaga w zwalczaniu problemów cery tłustej i trądzikowej. Każdą skórę motywuje do szybszej regeneracji.


Składniki: Aqua, Kaolin*, Cetearyl Alcohol*, Persea Gratissima Oil, Glycerin, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Helianthus Annuus Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrated Silica, Propanediol, Avena Sativa Kernel Flour*, Butyrospermum Parkii Butter, Jojoba Esters*, Tocopherol, Cetearyl Glucoside*, Carica Papaya Fruit Extract, Hexanoyl Dipeptide-3 Norleucine Acetate, Isomalt, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum.


Kosmetyk od początku użytkowania wywołał u mnie efekt "wow". Używałam go tak jak zaleca producent - niewielką ilość produktu nakładałam na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawiałam na 10-15 minut by dać czas na działanie enzymów oraz substancji nawilżających, odżywczych i przeciwzmarszczkowych. Po zmyciu skóra była ładnie oczyszczona, gładka w dotyku a jej koloryt wyrównany. Zmartwiło mnie jednak to, że pewnego razu po jego użyciu skóra była mocno zaczerwieniona i lekko piekła ale czytając opinie innych dziewczyn dowiedziałam się, że to zupełnie naturalna i krótkotrwała reakcja na działanie enzymów. 
Dzięki regularnemu stosowaniu skóra nie tylko stała się widocznie bardziej wygładzona i odżywiona ale również zdecydowanie nabrała promiennego kolorytu, jest wypoczęta i mniej problematyczna.
Jeden z lepszych peelingów jakie miałam okazję wypróbować. W jego składzie mamy 98,3% składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu produkt jeszcze bardziej zachęca do wypróbowania. Podobnie jak olejek do demakijażu Resibo (jego recenzje znajdziecie tutaj), i ten produkt daje poczucie, że dbamy o skórę jeszcze bardziej. 
Produkt dostępny jest na stronie producenta  oraz w dobrych drogeriach internetowych.


Stosowaliście multifunkcyjny peeling do twarzy Resibo? A może mieliście do czynienia z innymi produktami tej marki? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

15 komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tym produktem. Z przyjemnością przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go nigdy ale chętnie wypróbuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący, właściwie cała marka Resibo mnie bardzo ciekawi. Kończę swoje zapasy i ten peeling ląduje w koszyku razem z olejkiem do demakijażu tej samej marki. Zapowiada się świetny duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety z marką Resibo mam przykre wspomnienia (olejek do mycia bardzo mnie zapchał) i od dłuższego czasu nie jestem gotowa na drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajduje się on na mojej liście, chociaż spotkałam się z peelingami tego typu które się nie spisały u mnie i mam trochę obawy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ich produkty są świetne ! bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie znalazłam idealnego peelingu enzymatycznego i od dawna czaję się na ten :) Jak na razie najbardziej lubię Orientanę, ale ona działa pół na pół, bo oprócz enzymów ma naprawdę spore drobinki :) Multifunkcyjny peeling od Resibo mam na liście życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  9. produkty resibo podobają mi się już bardzo długo ale nie umiem się zebrać do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię markę Resibo mają naprawdę świetne produkty do pielęgnacji, zwłaszcza polubiłam się z kremem rozświetlającym do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale przyjrzę się jej bliżej bo widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę : super produkt i piękne zdjęcia! Z pewnością zachęcają do kupna 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten kosmetyk, lubię takie wielofunkcyjne specyfiki :D
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.