SODA OCZYSZCZONA - świetny sposób na oczyszczenie cery.

by - poniedziałek, kwietnia 23, 2018

Soda oczyszczona sprawdza się na wielu płaszczyznach. Może być stosowana jako dodatek do ciast i różnorodnych potraw, wykorzystywana jest do produkcji wybielających past do zębów oraz środków oczyszczających skórę. Maseczka z sody coraz bardziej zyskuje na popularności m.in dlatego, że świetnie usuwa zaskórniki i dogłębnie oczyszcza pory. Maseczka sodowa jest wręcz idealna do pielęgnacji cery tłustej. Chcecie wiedzieć jak samodzielnie wykonać ją w domu? Zapraszam do dalszej części wpisu!


Do przygotowania maseczki sodowej będziesz potrzebować:
  • 2 łyżki sody oczyszczonej 
  • 2 łyżki wody mineralnej/ przegotowanej 

W małej miseczce połącz ze sobą składniki. Jeśli nie masz wody mineralnej możesz zastosować wodę przefiltrowaną albo przegotowaną. Mieszaj składniki do czasu, aż soda całkowicie połączy się z wodą. Maseczka jest trudna do nałożenia, jednak efekty, jakie można uzyskać po jej stosowaniu są warte zachodu. 
Nałóż ją na skórę twarzy i pozostaw na około 20 minut. Przy pierwszym zastosowaniu zmyj maseczkę po 10 minutach i stopniowo z każdym zabiegiem przedłużaj czas. Podczas zmywania możesz delikatnie pocierać twarz, w ten sposób drobinki sody dostaną się w głąb porów i dokładnie oczyszczą skórę. 


Co daje maseczka sodowa? 

Maseczka z sody oczyszczonej ma właściwości bakteriobójcze i oczyszczające. Dodatkowo pomaga uregulować poziom wydzielanego sebum, pozwala pozbyć się zaskórników. Dzięki redukcji ilości wydzielanego sebum pozwala raz na zawsze zapomnieć o problemie świecenia się skóry. Regularnie stosowana sprawi, że skóra przestanie się świecić, a jej koloryt będzie pięknie ujednolicony. 

Każdego dnia kobiety na całym świecie wydają miliardy złotych na różnego rodzaju kosmetyki, podczas gdy w zaciszu własnego domu możemy niewielkim kosztem i niskim nakładem pracy przygotować maseczki skuteczne na wszystkie dolegliwości :)


A Wy już znacie maseczkę z sody oczyszczonej? A może słyszycie o niej po raz pierwszy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

18 komentarze

  1. Muszę zrobić sobie taką maseczkę. Ciekawa jestem efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takiej maseczki. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam. Ciekawy tekst.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczkę z sosy stosuję systematycznie na problemy z zaskornikami które najczęściej pojawiają się na nosie.Super oczyszcza i odświeża!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już o niej słyszałam ,ale nie testowałam :D
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram sama uzywam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy o czymś takim nie słyszałam :) ciekawy pomysł :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam o tym pojęcia chętnie zrobię sobie taką maskę

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety soda nie dział :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem wielbicielem takich ograniczonych skladników i takich prostych i zdrowych maseczek (i wszystkiego innego). Bardzo dziekuje za ten wpis. Ja jeszcze sodę łączę z kilkoma kroplami cytryny oraz weglem aktywowanym. Wybiela zeby i usowa kamien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat takiej maseczki nie potrzebuj do mojej cery, ale u siostry mogłaby się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słysłyszalam o takim specyfiku

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę! nie słyszałam o takiej maseczce :O z mega ciekawością wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno temu ją stosowałam ale trzeba z nią uważać jeśli ma się wrażliwą skórę:)Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia o tak wszechstronnym działaniu sody :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.