Nowość! Olejek konopny od Efektimy | Warto go mieć?

by - poniedziałek, sierpnia 20, 2018

Znacie polską markę Efektima? Myślę, że większość z Was na pewno choć raz o niej słyszało. Kiedy niespełna miesiąc temu marka wypuściła na rynek olejek, o którym mowa w dzisiejszym wpisie, byłam go niezwykle ciekawa, zwłaszcza, że lubię testować i polecać kosmetyki naszych rodzimych marek. Olejek konopny ma działanie regeneracyjne i pielęgnacyjne. Nada się zarówno do skóry twarzy, ciała oraz włosów. Jaki okazał się być naprawdę? O tym w dzisiejszym wpisie! :)


Olej konopny uznany jest za jeden z najlepszych olejów nawilżających oraz tzw. "olejów suchych". Preparat szybko się wchłania i nie pozostawia na powierzchni skóry tłustego filmu. Polecany dla skóry skłonnej do podrażnień. Utrzymuje skórę w dobrej kondycji oraz wpływa zapobiegawczo na przedwczesne oznaki starzenia. Zmiękcza, wygładza oraz odżywia naskórek i końcówki włosów. Stosowany na włosy dodaje im blasku i ułatwia rozczesywanie.
Pojemność: 150ml
Cena: 24,99,-
Dostępność: Rossmann


Skład: Cannabis Sativa Seed Oil, Isopropyl Myristate. Caprylic Trigryceride, Isononyl Isononanoate, Vitis Vinifera Seed Oil, Cyclopentasiloxane, Parfum, Cyclopentasiloxane, Tocopheryl  Acetate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Limonene, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone.


Głównym składnikiem olejku jest wyżej wspomniany olej z nasion konopii. Oprócz niego w składzie znajduje się również olej z pestek winogron, substancja zapachowa i silikony, które tworzą barierę ochronną na skórze. 
Butelka ma bardzo wygodny atomizer, który zdecydowanie ułatwia używanie produktu. Jest to jeden z tzw. suchych olejków, który szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, której ja na skórze nie lubię. W czasie upałów sprawdził się bardzo dobrze. Zarówno przed wyjściem na słońce, jak i po opalaniu świetnie nawilżał skórę. Nie zauważyłam żadnego przesuszenia czy podrażnienia. Jestem zachwycona tym jak wygląda po nim skóra. Jest gładka, elastyczne, nawilżona, wizualnie też robi przyjemne wrażenie, szczególnie jeśli użyjemy olejku na odkryte miejsca takie jak dekolt, ramiona czy nogi. 
Jeśli chodzi o włosy to raczej nie polecała bym go do olejowania (ze względu na silikony), ale do zabezpieczenia końcówek włosów przede uszkodzeniami. U mnie w tym celu spisuje się świetnie, nie obciąża, wygładza i sprawia, że włosy wyglądają naprawdę zdrowo. Trzeba także dodać, że olejek pachnie obłędnie, trochę elegancko ale łagodnie, nie przesadnie. 
Muszę przyznać, że jestem tym produktem naprawdę mile zaskoczona. Spełnił moje oczekiwania i siegam po niego z przyjemnością zarówno jeśli chodzi o włosy jak i ciało :) 

Macie ochotę wypróbować olejek konopny od Efektimy? A może już go miałyście? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

You May Also Like

12 komentarze

  1. Zainteresowałaś mnie tym olejkiem. Sama bym z chęcią go użyła do ciała ;) Myślę, że może sprawdzić się świetnie 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konopie kojarzą się zwykle inaczej, a tu proszę. Można? Można.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko korzystam z takich olejków, ale ten wygląda na wart kupna.

    OdpowiedzUsuń
  4. spotykam się z nim po raz pierwszy - bardzo ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie te silikony które ostatnio obsesyjnie omijam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... właśnie szukam nowego olejku do mojej kosmetyczki. cena jest jeszcze rozsądna, moze wejdzie na promocje, chodź wątpie. Mim to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że mam. Szczególnie ta moje końcówki. One są strasznie szorstkie, choć stosuję regularnie olejki. Może ten by pomógł na mój problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak najbardziej 😉 ma w składzie silikony, które fajnie wygładzą i zabezpieczą włosy.

      Usuń
  8. Fajnie sprawdza mi się do włosów jak i do ciała. Mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać tego olejku, ale widziałam wiele kosmetyków, które mają w swoim składzie olej z nasion konopii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się fajnie, ale ja niestety ostatnio staram się unikać silikonów i tym podobnych :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.