Produkty Swiss Image - naturalne szwajcarskie kosmetyki do włosów.

by - wtorek, stycznia 23, 2018

Znacie produkty SWISS Image? Ja nie słyszałam o nich do momentu, kiedy trafiły w moje łapki. Dzięki uprzejmości firmy miałam okazję przetestować dwa produkty z linii Advanced Care, która została odpowiednio dobrana do rodzaju moich włosów. Przyznaję, że kosmetyki zachwyciły mnie od pierwszego użycia. Dlaczego? O tym wszystkim w dzisiejszym poście :-)


Produkty do pielęgnacji włosów i skóry głowy SWISS Image powstały dzięki połączeniu alpejskiej wody glacjalnej i drogocennych składników szwajcarskiej natury z najnowocześniejszą technologiąProdukowane są wyłącznie w Szwajcarii, przez firmę Medena AG , która została założona w 1963 roku w Zurychu i ma ponad 50 lat doświadczenia w branżach medycznej i farmaceutycznej. Z powodzeniem wykorzystuje to doświadczenie w produkcji kosmetyków.
SZAMPON

PRZEZNACZENIE: Włosy suche, delikatne,  zniszczone zabiegami chemicznymi (również kręcone), również włosy rozjaśniane – neutralizuje żółte refleksy
DZIAŁANIE: Dogłębne odżywienie  i regeneracja włosów, zwiększenie objętości, naturalne podkreślenie odcieni blondu, pielęgnacja i odżywienie skóry głowy
EFEKT: Zdrowe, odżywione, wzmocnione i bujne włosy, emanujące pięknem.
SKŁAD: Aqua/[Water], Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Glycerin, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Gentiana Lutea Root Extract, Panthenol, Actinidia Chinensis Fruit Juice/[Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Juice], Citrus Aurantium Dulcis Juice/[Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Juice], Pyrus Malus Juice/[Pyrus Malus (Apple) Juice], Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract/[Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract], Hydroxypropyltrimonium Honey, Polyquaternium-74, Polyquaternium-10, Laureth-2, PEG-4 Distearyl Ether, Distearyl Ether, Sodium Sulfate, Isopropyl Alcohol, Sodium Acetate, Trideceth-9, Laureth-7, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Butylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Sodium Hydroxide, Sorbic Acid, Malic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum/[Fragrance], Hexyl Cinnamal, CI 61585, CI 42051/[Acid Blue 3].

ODŻYWKA

PRZEZNACZENIE: Włosy suche, delikatne,  zniszczone zabiegami chemicznymi (również kręcone), Również włosy rozjaśniane – neutralizuje żółte refleksy
DZIAŁANIE: Dogłębne odżywienie i regeneracja włosów, zwiększenie objętości, naturalne podkreślenie odcieni blondu, pielęgnacja i odżywienie skóry głowy
EFEKT: Zdrowe, odżywione, wzmocnione i bujne włosy, emanujące pięknem.
SKŁAD: Aqua/[Water], Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Gentiana Lutea Root Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Lecithin, Ascrobyl Palmitate, Tocopherol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Parfum/[Fragrance], Hexyl Cinnamal,CI 61586=5, CI 42051/[Acid Blue 3].

MOJA OPINIA O PRODUKTACH 

Jak zapewne wiecie miałam już na swojej drodze mnóstwo produktów do włosów. Zawsze cieszę się gdy znajduję wśród nich prawdziwe perełki, które z przyjemnością mogę Wam polecać. Tak było właśnie w przypadku produktów SWISS Image
Oba produkty umieszczone są w wygodnych tubach, z których łatwo wydobywa się odpowiednią ilość produktu. Co najbardziej mnie zaskoczyło to ich kolor. Zarówno szampon jak i odżywka mają kolor niebieski, który ma za zadanie neutralizować żółte refleksy na włosach blond. Może nie zmienił moich włosów w platynę ale faktycznie zatrzymuje proces żółknięcia i nie pogłębia go. Zapach obu kosmetyków jest bardzo przyjemny, słodki i z pewnością przypadnie do gustu wielu z was. 
Szampon świetnie oczyszcza skórę głowy, a jednocześnie jest bardzo delikatny. Samo mycie przebiega przyjemnie bo produkt dobrze się pieni. 
Jeśli chodzi o odżywkę to jedna z lepszych jakie używałam. Działa jak nawilżająco -wygładzający kompres, który dodatkowo zmiękcza włosy. W mgnieniu oka nadaje włosom jedwabistą gładkość dzięki czemu spłukiwanie to sama przyjemność. 
Produkty w żaden sposób nie obciążają moich włosów, za to wygładzają je do maksimum. Skład jest naprawdę ciekawy, mamy tutaj substancje nawilżające, emolienty a także goryczkę żółtą, lecytynę i alpejską wodę glacjaną.

Oba produkty znajdziecie w drogeriach Rossmann oraz na stronie producenta


Znacie produkty SWISS Image? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :-) 

You May Also Like

17 komentarze

  1. Miałam inną serię i była poprawna, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o tej marce :) Czas nabyć swój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dużo pozytywnych opinii spotkałam na temat tej marki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą firmę, ale nigdy nie miałam produktów. Z chęcią przetestuję. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. sądząc po Twojej recenzji produkty tej marki są godne uwagi :)
    a jeszcze ja mam nieco zniszczone od zimy włosy to jest dla mnie wręcz wskazane po nie sięgnąć :)
    pozdrawiam


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś produkty tej firmy, jednak do włosów zniszczonych i niestety mnie nie zachwyciły. Szampon miałam dodający objętości i tutaj było już lepiej... Tej serii nie miałam, i może jeszcze dam im szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję "kwiat czarnego bzu" i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon wydaje się być w porządku, na pewno wezmę go pod uwagę przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam sporo o tej marce i chyba w końcu się do niej przekonam! Dzięki!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt, który opisujesz wydaje się podobny do tego, który miałam po duecie z Beaver Profesional, chętnie spróbuję kiedyś tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zwróciłam uwagi na tę produkty będąc w Rossmannie, ale wydają się być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Nie mam jednak blond włosów, dlatego nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam odżywkę ! jestem bardzo zadowolona !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.