Pielęgnacja włosów produktami Khadi | Helfy.pl

by - czwartek, marca 21, 2019


Kosmetyki Khadi to pochodzące z Indii kosmetyki pielęgnujące włosy i skórę całego ciała, henny, olejki, kosmetyki przeznaczone do masażu. Na początku swojej drogi ze świadomą pielęgnacją włosów miałam do czynienia ze słynnym wtedy olejkiem stymulującym wzrost włosów i pamiętam, że byłam bardzo zadowolona z jego działania :) Po zimie chciałam silnie odżywić swoją fryzurę, więc zdecydowałam się sięgnąć po cały zestaw produktów KhadiObietnice producenta bardzo mi się spodobały, ale czy produkty spełniły moje wymagania?

Zacznijmy od najważniejszego moim zdaniem produktu czyli szamponu wzmacniającego z wyciągiem z amli. Polecany do włosów delikatnych, pozbawionych enegrii, dodaje włosom blasku i ma korzystny wpływ na poprawę ich witalności. Patrząc na skład wydawałoby się, że będzie idealny do codziennego stosowania ale... Mój pierwszy kontakt z tym szamponem rozpoczął się w dniu, gdy postanowiłam naolejować włosy. Byłam bardzo ciekawa czy rzeczywiście poradzi sobie z ich domyciem i nie zawiodłam się. Bez problemu domył olej, pozostawiając włosy solidnie oczyszczone. Na plus mogę zaliczyć również to, że szampon nie przyspiesza przetłuszczania się włosów oraz nie obciąża ich. Nie powoduje swędzenia skóry głowy oraz innych niekorzystnych reakcji. Dlaczego zatem nie nadaje się do codziennego stosowania? Dlatego, iż produkt w kontakcie z wodą słabo się pieni, więc trzeba nakładać go nieco większą ilość lub używać tzw. metody kubeczkowej (klik). Po drugie zauważyłam, że przy dłuższym stosowaniu moje włosy stawały się delikatnie spuszone, tak jakby brakowało im dociążenia. W żadnym wypadku nie uważam, że produkt jest zły, po prostu u mnie spisuje się świetnie od czasu do czasu :)
Produkt dostępny tutaj


Drugim produktem, który wydawał mi się niesamowicie ciekawy była odżywka do włosów z kokosem i shikakai. Ta lekka i kremowa odżywka zawiera olej kokosowy, shikakai oraz wyciąg z  róży chińskiej. Polecana do każdego typu włosów, intensywnie nawilża i pielęgnuje, wzmacnia zniszczone włosy i ułatwia ich rozczesywanie. To jedna z tych odżywek, która zostawiona na włosach troszkę dłużej działa znacznie lepiej. Na moich włosach daje super efekty. Zaraz po zmyciu może się wydawać, że włosy są odrobinę sztywne, jednak po wyschnięciu widać cały efekt jaki daje ta odżywka. Naprawdę fajnie wygładza i sprawia, że włosy wydają się być bardzo zdrowe. Na pewno sprawdzi się świetnie na włosach średnio i niskoporowatych. Plusem jest również pompka, która niesamowicie ułatwia aplikacje. Jedyną wadą odżywki może być jej ziołowy, specyficzny zapach, który po spłukaniu jest praktycznie niewyczuwalny ;)
Produkt dostępny tutaj.


Trzecim i zarazem ostatnim produktem jest olejek amla, którego zadaniem jest wzmacnianie struktury włosów, zapewniając im objętość i połysk. Zapobiega rozdwajaniu końcówek i łamaniu się włosów. Konsystencja olejku jest rzadka, dzięki temu ładnie się rozprowadza na włosach, ale z nich nie spływa. Nakładałam go zarówno na włosy jak i skalp. Trzymałam go różnie - całą noc, czasem pół dnia, a czasem tylko 2 godziny. Używany regularnie nadaje ładnego blasku, gładkości i miękkości. Ma dobry skład, bez chemii i zbędnych ulepszaczy, nie zawiera parafiny i innych związków olejów mineralnych, których moja skóra głowy nie toleruje. Uważam, że olejek jest naprawdę dobry i godny polecenia. Ładnie odżywia włosy, podkreśla kolor i nadaje połysk.
Produkt dostępny tutaj.


Wszystkie produkty wraz z opisami i składami znajdziecie w sklepie Helfy.pl  



Miałyście do czynienia z przedstawionymi przeze mnie produktami Khadi? A może macie swoje ulubione produkty tej marki? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 


You May Also Like

14 komentarze

  1. Zwykle stawiałam na pokrzywę, ale może spróbuję też kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie najwyższy czas czegoś spróbować :)

      Usuń
  3. Ciekawym kosmetykiem jest ten olejek amla. Muszę go sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon i ja zaczynam testować! Jestem go niezmiernie ciekawa - chociaż zapach lekko zabija...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zapach ma specyficzny :) Czekam na recenzje u Ciebie!

      Usuń
  5. Markę kojarzę z blogów, ale nie miałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na odżywkę i olejek tej marki :)

      Usuń
  6. Najbardziej kusi mnie olejek amla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Khadi, ale mam ochotę na ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że nie znam tej marki, ale kosmetyki wydają się warte zainteresowania :)
    Zapraszam do mnie
    https://kocimietkabeautyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten olejek! Jest bardzo dobry, po zastosowaniu na skórę głowy włosy są odbite od nasady, gładkie, a skóra wyciszona i nawilżona. Jakby też lekko oczyszczona. Niestety jego zapach nie zachęca do używania ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis, nie znam tych produktów, aczkolwiek wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.