Vatika Dabur - maska do włosów z czarnuszką

by - środa, kwietnia 11, 2018

Za recenzję tej maski zabierałam się już kilka razy i zawsze kończyło się tym, że odkładałam to na później. W końcu siadam i przelewam na ekran wszystko to, co myślę na jej temat. Maska do włosów z czarnuszką podbija świat włosomaniaczek, a ja po ponad miesiącu jej stosowania już wiem dlaczego :-) Ciekawe? Zapraszam do czytania dalej!


Co mówi nam o niej producent?

Intensywnie regenerująca maska do każdego rodzaju włosów. Maska Krem do włosów z wyciągiem z czarnuszki korzystnie działa na wzmocnienie ich struktury, świetnie nawilża i chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Ma przyjemny zapach, który jednakże nie pozostaje na włosach zbyt długo po spłukaniu.
Maskę można stosować jako specjalną kurację odżywczą, wówczas polecamy po nałożeniu maski włożyć na głowę foliowy czepek a w celu wzmocnienia efektu można owinąć go jeszcze ciepłym ręcznikiem lub ogrzać strumieniem ciepłego powietrza a suszarki. Można także pozostawić na włosach na całą noc. Następnie spłukać dokładnie i układać włosy jak zwykle


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Nigella sativa seed extract, Propylene glycol, Parfum, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citirc Acid, CI 19140, CI 42090, CI 16035, CI 16035, CI 15985, CI 28440 


W składzie maski znajdziemy dwa emolienty, potem łagodny detergent, następnie jeden humektant i wyciągi: z czarnuszki siewnej i z lawsoni bezbronnej. Jak widzicie na zdjęciu, w środku znajduje się mocno zielona maska o dość lekkiej jak na maski konsystencji. Pewnie dlatego nakładamy jej troszkę więcej niż gęstych, wręcz maślanych masek.
Zapach jest specyficzny, nie jest przyjemny na szczęście nie zostaje na włosach zbyt długo. Maskę trzymam na włosach najdłużej przez 30 minut, pod czepkiem i ręcznikiem. Po wyschnięciu włosy są bardzo dobrze nawilżone, pogrubione, miękkie w dotyku i wydają się być bardziej gęste. Myślę, że maska sprawdzi się świetnie jako produkt do mycia, zwłaszcza dla osób, które posiadają włosy kręcone. 
Świetnie dyscyplinuje, ułatwia układanie, odpowiednio dociąża, ale nie obciąża, nie powoduje szybszego przetłuszczania. Zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się. Dodatkowo maska jest szalenie wydajna! Mam wrażenie, że przy moich włosach starczy na wieki.
Podsumowując bardzo polecam Wam ten niedrogi i bardzo wydajny produkt. Każda dziewczyna, która kocha bezsilikonowe produkty, pokocha z pewnością i ten :) 
Dostępność - Magiczne Indie 


Jestem ciekawa jakie produkty Vatiki lubicie najbardziej i czy stosujecie je na swoich włosach. Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :) 


You May Also Like

22 komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale o czarnuszce slyszalam wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarze marki, ale czarnuszka jest u mnie na porzadku sniadaniowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Vatikę znam, ale tej jeszcze nie testowałam na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam jeśli chodzi o działanie czarnuszki, a z tej firmy miałam kiedyś tylko amlę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna świetna propozycja :) Jeśli zapobiega puszeniu to coś dla mnie :) Chętnie wypróbuje, pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam już kilku kosmetyków tej marki, ale tej maski jeszcze nie. Ciekawa jestem jak na moich włosach się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej maski, jakby sprawdziła się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej marki, ale ta maska bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna recenzja 😃 ja niestety ze względów zdrowotnych nie mogę używać tego typu kosmetyków.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam marki ale pokochałam kosmetyk z olejem z czarnuszki wiec chetnie poszerzę kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazje używać produkty tej marki,są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę ją! Mam aktualnie szampon z tej serri i podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mysle, ze moje wlosy by sie z nia polubily! czytalam o niej i slyszalam same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam firmy.Niestety mam włosy cienkie i przetłuszczające się.Za maskami jakoś nie przepadam bo zawzze wydaje mi się że po nich moje włosy były jakieś takie "przylizane" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale wydaje się być ciekawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli włosy wyglądają po niej na grubsze, to ja chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czytać blogi bo dziewczyny zawsze znajdą jakieś nowości. Człowiek nie zna przecież wszystkich firm kosmetycznych. Ja właśnie nie znam tej firmy ale cieszę się że Cię odwiedziłam. Bardzo mi się podoba wpis a kosmetyk dopisałam do listy "kupić". Pozdrawiam http://aleksandrans.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuu super ta maska. Ja i tak wole jesc czarnuszke bo jest zdrowa.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska wygląda ciekawie! Czarnuszka brzmi dla mnie obco, muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O czarnuszce słyszałam wiele pozytywnych opinii, szamponem naprawde mnie zaciekawiłas :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przetestować, czarnuszkę lubię jeść ale może na moje włosy również by pozytywnie wpłynęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Vatika to świetne produktu, zwłaszcza linia z czarnuszką. Osobiście używam jeszcze kremu regeneracyjnego na noc - jest to jeden z najlepszych produktów naturalnych na zniszczone włosy.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.