Aktualna pielęgnacja moich włosów | Bandi, Basil Element, Biolebal, Vatika i inne.

by - piątek, marca 02, 2018

Dawno nie pisałam o tym, jak aktualnie wygląda moja pielęgnacja włosów a wiem, że ten temat bardzo Was interesuje. Często o to pytacie, więc dziś krótko opowiem jakich produktów pielęgnacyjnych używam i jak radzę sobie z powrotem do naturalnego koloru włosów. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dzisiejszego wpisu! :-) 


REGULARNIE PEELINGUJĘ SKÓRĘ GŁOWY.  

O peelingu skóry głowy wspominałam Wam nie raz. Teraz nie wyobrażam sobie bez niego swojej pielęgnacji. Dzięki niemu skóra głowy jest odżywiona, przyswaja więcej składników aktywnych zawartych we wcierkach czy olejach, sprawia, że włosy stają się odbite u nasady i wolniej się przetłuszczają. Obecnie moim ulubionym peelingiem jest trychologiczny peeling oczyszczający Basil Element. Więcej o nim przeczytacie w >tym< wpisie. Obowiązkowo nakładam go na swoją skórę głowy raz w tygodniu.


UŻYWAM WCIERKI.

Wcierka Bandi czekała na swoją kolej kilka miesięcy. Przez ten czas testowałam inne, o których byliście informowani na bieżąco. Dzięki zawartości substancji oddziałujących na naczynia krwionośne preparat powoduje ich rozszerzenie i miejscowe przekrwienie skóry. Efektem tego procesu jest wzmocnienie odżywienia i dotlenienia opuszek włosów (cebulek) oraz pobudzenie ich regeneracji i wzrostu włosów. Jestem bardzo ciekawa tego produktu zwłaszcza, że bardzo lubię markę Bandi, nie tylko w pielęgnacji włosów. 


OLEJUJE WŁOSY OLEJEM KAMELIOWYM.

O tym hicie mogliście przeczytać w jednym z ostatnich wpisów >klik<. Odkąd stałam się jego szczęśliwą posiadaczką używam go na zmianę z produktem, o którym przeczytacie poniżej. Dzięki niemu moje włosy całkowicie przestały się puszyć! Są błyszczące, dociążone (ale nie obciążone) i niesamowicie mięciutkie. Niestety powoli dobijam denka i będę musiała zaopatrzyć się w kolejne opakowanie a najlepiej dwa :-)  


TESTUJĘ ZIOŁOWY OLEJEK REWITALIZUJĄCY.

Ten olejek testuję od niedawna ale już mogę powiedzieć, że na moich włosach sprawdza się bardzo dobrze. Sattva Ayurveda olejek rewitalizujący to połączenie tradycyjnych składników takich jak ekstrakt z mulethi, amli, bhringraj, shikakai z olejkiem sezamowym, kokosowym i słonecznikowym. 
Stosuję go na zmianę z olejem kameliowym, dodaje do masek przed myciem a włosy są gładkie i miękkie aż po same końce. Na pewno za jakiś czas napiszę o nim coś więcej. 



WZMACNIAM WŁOSY OD ŚRODKA. 

Biotebal to lek witaminowy na włosy i paznokcie. Wracam do niego, gdy tylko widzę zwiększone wypadanie włosów i zawsze pomaga mi uporać się z tym problemem. Wskazaniem do zastosowania Biotebalu jest niedobór biotyny. To może być przyczyną nadmiernego wypadania włosów, zaburzeń wzrostu lub nadmiernej łamliwości paznokci i włosów oraz stanów zapalnych skóry, wynikających z niedoboru biotyny. Po około 2 tygodniach widoczne są pierwsze efekty w postaci "baby hair", szczególnie przy skroniach i na całej linii czoła. Nie ma zaleceń dotyczących długości terapii produktem, zwykle pozytywne skutki można zaobserwować kilku (około 2-3) miesiącach stosowania.



INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASKA DWA RAZY W TYGODNIU. 

Tę maskę otrzymałam dzięki współpracy z pewnym sklepem i polubiłam ją na tyle, że regularnie dwa razy w tygodniu sięgam właśnie po nią.  Maska do włosów z wyciągiem z czarnuszki korzystnie działa na wzmocnienie ich struktury, świetnie nawilża i chroni włosy przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Ma przyjemny zapach, który nie pozostaje na włosach zbyt długo po spłukaniu. O niej oraz innych produktach marki Vatika napiszę w osobnym poście :) 


RAZ W TYGODNIU ULUBIONA MASKA DO SKÓRY GŁOWY. 

Jedna z ciekawszych masek, jakie miałam ostatnimi czasy okazję używać. Średnio gęsta konsystencja umożliwia łatwą aplikację - kosmetyk nie spływa z włosów ani ich nie oblepia. Po wysuszeniu włosy są puszyste, ale nie puszą się na czubku głowy, są lekkie i sprężyste, ładnie odbijają się od nasady. W składzie oprócz ekologicznego ekstraktu z bazylii, który wzmacnia włosy i ogranicza ich wypadanie, znajdziemy również olejek arganowy, który wnika w strukturę włosa, zamyka łuski, zatrzymuje wodę i wygładza włosy. O tym i innych produktach z tej serii możecie przeczytać >tutaj<. 


KREM NAPRAWCZY DO WŁOSÓW NA NOC. 

Innowacyjny krem naprawczy do włosów firmy Dabur zaciekawił mnie od samego początku, więc postanowiłam go wypróbować. To dobroczynna moc migdałów, miodu, jajek oraz olejku rycynowego połączona w jednej masce do włosów. Krem sprawdzi się zwłaszcza przy przesuszonych, zniszczonych i rozdwajających się włosach. Na razie użyłam go tylko dwa razy ale produkt zapowiada się niesamowicie ciekawie :)


I tak wygląda moja obecna pielęgnacja włosów. Co do szamponu testuję ich sporo i nie mogłam zdecydować się by pokazać Wam jeden konkretny. Nadal zabezpieczam włosy tylko i wyłącznie płynnymi kryształkami z Alfaparf >kilk<. A jak idzie mi zapuszczanie naturalnego koloru włosów? >klik< Muszę przyznać, że bardzo dobrze. Włosy na czubku głowy mają zupełnie inną porowatość niż te na dole i potrzebują zupełnie innej pielęgnacji bo bardzo łatwo je obciążyć. Obecnie odrost jest na tyle znośny, że nie mam z nim problemu. Za kilka miesięcy planuję wizytę u fryzjera, więc o postępach będę informować Was na bieżąco.


A jak wygląda Wasza aktualna pielęgnacja włosów? Odkryłyście ostatnio jakiś włosowy hit? Koniecznie podzielcie się w komentarzach! :-) 

You May Also Like

21 komentarze

  1. Zawsze narzekam na to, że moje włosy są zniszczone, ale kiedy widzę ile niektórzy wkładają w ich pielęgnację - wcale się nie dziwię. Podziwiam, że tak dbasz o swoje włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego peelingu nigdzie jeszcze nie widziałam :D
    muszę kupić w końcu ten olej kameliowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcierka i peeling mega mnie zaciekawily. Musze kupic

    OdpowiedzUsuń
  4. peeling do skóry głowy :OOO must have :D pierwsze słyszę! Z tego co piszesz warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretna pielęgnacja. Lubię nakładać różne odzywki, maski do włosów ale aż tylu specyfików co Ty to nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Od siebie co do Biotebalu polecam Vitapil - u mnie efektem jest wysyp baby hair i zmniejszone wypadanie włosów, a do tego paznokcie rosną twardsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować Biotebal, ostatnio moje włosy bardzo wypadają i nie wiem jak sobie z nimi poradzić :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bardzo zniszczone włosy, będzie trzeba koniecznie wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja staram się conajmniej raz w tygodniu olejować włosy, bo uważam, że po olejowaniu moje włosy są doskonale odżywione. Peeling również uwielbiam, ostatnio cukrowy mieszany z szamponem. Fajnych kosmetyków używasz, również takie lubię😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale na Sattvę i olej kameliowy mam ochotę, na Vatikę zresztą też :) Ostatnio wróciłam do olejowania włosów przynajmniej raz w tygodniu na całą noc i raz na kilka godzin - efekty są widoczne niemal od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz więcej mówi się o peelingu skóry głowy, a mnie zastanawia jedno. Czy te drobinki peelingu nie zostają we włosach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to peeling enzymatyczny to nie, bo taki peeling nie zawiera drobinek ;)

      Usuń
  12. Ja na szczęście nie narzekam na włosy , ale pielęgnacji nigdy dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kosmetyki z bazylią, zarówno maska jak i mleczko to moi ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ile kosmetyków. Ja nawet zwykłą odżywkę zapominam sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wypróbować peeling skóry głowy ;) nigdy go nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten olejek kameliowy ciągle siedzi mi w głowie odkąd pierwszy raz o nim przeczytałam ( możliwe nawet że u Ciebie ;) ), ten peeling do skóry głowy wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie bardzo tym peelingiem skóry głowy oraz olejowaniem. Muszę sama sięgnąć po te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Również polubiłam się z peelingami skory głowy. Świetnie sprawdził mi się peeling z mocznikiem Bandi Truchoestetic. Obserwuje i zapraszam do siebie 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że kilka punktów ( w szczególności tych z maskami) podkradnę ci do własnej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.