S.O.S na niedoskonałości. Fitomed kosmetyki antytrądzikowe.

by - poniedziałek, lutego 19, 2018

Doskonale wiem, jak ciężko dobrać odpowiednią pielęgnacje do skóry trądzikowej. Sama z niedoskonałościami borykam się od lat nastoletnich. Mam za sobą wiele terapii a nawet leczenie izotretynoiną (pochodną wit.A) jednak problem nie zniknął. Dziś przedstawię Wam dwa produkty, które pomagają mi w walce z nieproszonymi gośćmi i doskonale oczyszczają moją skórę. Jesteście ciekawe? Zapraszam na wpis! :-)


SERUM ANTYTRĄDZIKOWE „UCZEP TRÓJLISTNY”

Najważniejsze składniki: napar z uczepu trójlistnego, kompleks ziołowy (fiołek trójbarwny, nagietek lekarski, lukrecja, wierzba biała), witaminy z grupy B, olejek z drzewka herbacianego.
Działanie:
  • redukuje zmiany trądzikowe,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • zmniejsza zaczerwienienie skóry,
  • wspomaga kuracje antytrądzikowe,
  • posiada działanie nawilżające i wygładzające naskórek’
  • pozostawia uczucie gładkiej i satynowej skóry.
Przeznaczenie: do cery trądzikowej, wrażliwej, jako kosmetyk zmniejszający objawy trądziku oraz zapobiegający powstawaniu wyprysków. Stosowany pod makijaż łagodzi niekorzystne działanie składników tłuszczowych zawartych w podkładach.
Sposób użycia: cienką warstwę serum rozprowadzić na czystą skórę.

MASECZKA - PEELING K+K
Najważniejsze składniki: kwas mlekowy 4%, korund
Przeznaczenie: Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych) oraz do cery zmęczonej i dojrzałej. Doskonale sprawdza się w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, a także pod oczy.
Działanie: 
  • przeciwzmarszczkowe
  • złuszczające
  • rozjaśniające
Sposób użycia: 
  • Cera tłusta i mieszana. Zaleca się stosować raz-dwa razy w tygodniu. Maseczkę nałożyć na twarz i delikatnie wymasować skórę. Przed masowaniem kosmetyk można potrzymać na twarzy ok. 2 minut. Po tych czynnościach dokładnie umyć cerę letnią wodą. Posmarować lekkim kremem odżywczym lub nałożyć maseczkę odżywczą.
  • Cera tłusta trądzikowa. Początkowo stosować raz dziennie. Jeżeli zmiany trądzikowe są nasilone, skórę zaleca się tylko delikatnie pocierać, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wykwitów. Po oczyszczeniu twarzy przypudrować zmiany glinką zieloną, tlenkiem cynku lub talkiem. Gdy stan cery zacznie się poprawiać (po ok. 5-7 dniach), stosowanie maseczki można zmniejszyć do stosowania profilaktycznego, zapobiegającego powstawaniu wyprysków (raz na dwa-trzy dni).
  • Cera dojrzała - redukcja „kurzych łapek”. Nałożyć maseczkę na okolice oczu na ok. 1-2 min. w miejscach zmarszczek mimicznych, tzw. kurzych łapek. Delikatnie wymasować i zmyć letnią wodą. Nałożyć krem przeciwzmarszczkowy. Stosować raz w tygodniu.

Serum zdecydowanie wspomaga walkę z trądzikiem. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i już jedna pompka wystarcza na pokrycie całej twarzy. Konsystencja według mnie jest idealna i szybko wchłania się w skórę. Buzia po użyciu produktu jest promienna i nawilżona a wypryski zacznie szybciej się goją. Dodatkowo serum nie wysusza ani nie podrażnia w żaden sposób mojej skóry.  
Peeling okazał się dla mnie fantastycznym produktem. Rewelacyjnie oczyszcza skórę, wygładza ją i rozjaśnia. Stosuję go na oczyszczoną skórę twarzy i delikatnie masuję przez około 2 minuty. Efekty są naprawdę świetne. Cera jest widocznie oczyszczona, miękka i gładka w dotyku. Po kilku zastosowaniach zauważyłam znaczną poprawę w kondycji mojej skóry. Na plus można zaliczyć jego wydajność i oczywiście cenę. 
Oba produkty spisały się u mnie na medal i z czystym sumieniem mogę polecić je wszystkim posiadaczkom cery trądzikowej i problematycznej. Znajdziecie je na stronie producenta  oraz w sklepach zielarskich i ze zdrową żywnością.


Znacie kosmetyki marki Fitomed? Które z nich mogłybyście polecić? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :-) 

You May Also Like

16 komentarze

  1. przydałyby mi się takie kosmetyki :D Może w końcu bym się pozbyła trądziku i zaskórników :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków ale wyglądają na idealne do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. To serum bardzo by mi się przydało w ostatnim czasie zmagam się trochę z problemami ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling mnie kusił od dawna. Skoro piszesz, że rozjaśnia, to tym bardziej muszę go miec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie genialnie się sprawdziło do walki z trądzikiem... picie drożdży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty :) ja na szczęście nie borykam się z trądzikiem zaś z cerą mieszaną mam problem ze świeceniem się szczególnie w tzw. strefie "T".
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczka peeling mam i bardzo ją lubię ogólnie ich kosmetyki wpływają korzystnie na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja cera bywa bardzo kapryśna, szczególnie przed miesiączką. Nie mogę wtedy dojść z nią do ładu - nie pomaga nic! Chętnie sięgnę po te produkty, myślę że stosowane regularnie bardzo by mi pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, zaciekawiłaś mnie😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy miałam serum nawilżające i dawało fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy ani kosmetyków lecz wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tej firmy. Chyba muszę się doszkolić, bo coraz więcej takich firm odkrywam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Fitomed polecam serum antycellulitowe z zieloną kawą. Zamówiłam je jakiś czas temu i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.