EQUILIBRA Odżywka Intensywnie Odżywiająca z Masłem Shea

by - sobota, listopada 18, 2017

Słowem wstępu chciałabym bardzo serdecznie podziękować moim czytelnikom, obserwatorom, osobom na Facebooku, że jest Was ze mną tak dużo! Dzięki Wam mogę się rozwijać, a prowadzenie bloga sprawia mi jeszcze większą radość :)

EQUILIBRA to marka, którą na pewno większość z Was dobrze zna. W swoich kosmetykach bazuje na aloesie a na naszym rynku dostępna jest już od kilku lat. Oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz dzieci od pierwszego dnia ich urodzenia. Dziś pod lupę wezmę nowość jaka pojawiła się na naszym rynku czyli odżywkę idealną do suchych i zniszczonych włosów z masłem Shea. Zapraszam! 


Odżywka Intensywnie Odżywiająca z masłem Shea idealna do suchych i zniszczonych włosów, pozbawionych blasku. Dzięki działaniu specjalnie dobranych naturalnych składników aktywnych ułatwia rozczesywanie, a także zapewnia odżywienie i nawilżenie. Ekstrakt z liści orzecha utrzymuje je zdrowe i lśniące Masło Shea zaś odżywia je, chroni i nawilża. Po użyciu włosy są odżywione, miękkie i błyszczące. Co zawiera?
MASŁO SHEA: odżywia, chroni i nawilża
EKSTRAKT Z LIŚCI ORZECHA WŁOSKIEGO: utrzymuje zdrowe i lśniące włosy
SKŁADNIKI ODŻYWCZE Z OLEJKÓW ROŚLINNYCH: zapewniają miękkość i łatwe rozcesywanie
EKSTRAKT Z SIEMIENIA LNIANEGO: wzmacnia i odżywia
GLICERYNA ROŚLINNA: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

SPOSÓB UŻYCIA: Nałóż niewielką ilość odżywki na mokre włosy i wmasuj ją, następnie spłucz.

WOLNY OD: PARABENÓW, WAZELINY, PEG, ALKOHOLU, SILIKONÓW, BARWNIKÓW, ALERGENÓW, DELIKATNIE PERFUMOWANY, ŁAGODNY, TESTOWANY KLINICZNIE, 98% SKŁADNIKÓW POCHODZENIA ROŚLINNEGO. 


SKŁAD INCI: 
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, , Glycerin, Butyrospermum Parkii ( Shea)  butter, Juglas Regia (Walnut) Leaf Extract, Linum Usitatissimum ( Linseed) Seed Extract, , Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum( Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamnate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


Z kosmetykami firmy EQUILIBRA nie miałam jeszcze do czynienia, dlatego tym bardziej cieszę, się, że odżywka ta trafiła do mojego koszyka z zakupami. Od jakiegoś czasu, moje włosy są w bardzo dobrej kondycji. Zdecydowanie rzadziej się puszą i nie muszę wymyślać z ich pielęgnacją ale są takie dni kiedy wiem, że muszę nałożyć na nie coś, co mocno je nawilży i właśnie ta odżywka idealnie nadaje się do tego celu. Ma bogaty skład, nie obciąża i porządnie odżywia włosy. Moim zdaniem nadaje się do każdego typu włosów od wysoko po niskoporowate. Stosowana raz w tygodniu idealnie nawilża, nabłyszcza, uelastycznia i dociąża włosy. Na plus mogę zaliczyć oczywiście to, że ma bardzo ładny, delikatny zapach i jest tania.
Zauważyłam, że ostatnio trafiam na same pielęgnacyjne perełki. Bardzo cieszę się z tego powodu, bo lubię polecać Wam produkty, które świetnie się u mnie sprawdzają.


Lubicie produkty firmy Equilibra? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

You May Also Like

15 komentarze

  1. Odżywka wygląda bardzo ciekawie! Z chęcią po nią sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim najbliższym zakupem będzie ta odżywka, jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować tą odzywkę! Zapowiada się super! :D

    zapraszam również do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kładłam czyste masło shea, ale moje włosy nie przepadały za nim, ciekawe jakby im sie podobała ta odżywka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta odżywka wygląda ciekawie, akurat poszukuję czegoś do odbudowy moich włosów po farbowaniu i prostowaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie kupić i wypróbować!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, produkt nie dla mnie, bo ma tłuste włosy. Mają coś zwiększającego objętość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to tak :-) Equilibra Balsamo Disciplinante Idratante, Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie ta odżywka.Ciekawa jestem tej firmy nic wcześniej o niej nie słyszałam.Zapraszam do siebie http://dreamstylest.blogspot.com/2017/11/3-rzeczyktore-najbardziej-wkurzaja-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa odzywka... schodze z czarnego koloru rozjasniaczem 😒 wiec niestety ale robia sie sianowate

    OdpowiedzUsuń
  10. Spojrzałam na skład i za "odżywkę" podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ba! tej marki nawet nie znam. Jestem do tyłu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale po Twojej recenzji pewnie się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam tej marki, ale skład zachęcający

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.