BANDI - oczyszczający tricho-peeling do skóry głowy

by - wtorek, listopada 21, 2017

Peeling skóry głowy to czynność w pielęgnacji, którą przez długi czas pomijałam i uważałam za zbędną. Teraz, gdy przekonałam się jak dobrze wpływa na skórę głowy, wykonuje ją regularnie. Dzięki niemu usuwamy nadmiar zrogowaciałego naskórka, pozostałości po kosmetykach i obumarłe włosy, a skóra robi się czysta i odświeżona. Peeling reguluje również pracę gruczołów łojowych, zapobiegnie przetłuszczaniu się włosów i powstawaniu łupieżu. Jeśli nie chcemy kupować gotowych produktów możemy oczywiście wykorzystać to co mamy w domu, jednak ja pokażę Wam dziś fajny, gotowy produkt w dobrej cenie, który zawsze warto mieć pod ręką :-) 


Normalizujący peeling do skóry głowy. Preparat oczyszcza i przygotowuje skórę do wchłaniania składników aktywnych. Dzięki zawartości mocznika i kwasu mlekowego peeling skutecznie usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka i zanieczyszczenia zewnętrzne tworzące na powierzchni skóry warstwę krystalizacyjną. Po wykonaniu peelingu skóra intensywniej wchłania składniki stosowanych odżywek, zwiększa się skuteczność prowadzonych terapii. Preparat nie zawiera parabenów, a kompozycja zapachowa pozbawiona jest alergenów.

Składniki aktywne:
  • Alantoina - koi podrażnienia, łagodzi świąd i zaczerwienienie.
  • Estry z oliwy z oliwek -  regenerują i odżywiają skórę.
  • Kwas mlekowy - oczyszcza skórę głowy i ujścia mieszków włosowo- łojowych.
  • Mięta pieprzowa - odświeża, pobudza krążenie, działa antybakteryjnie, przciwgrzybiczo.
  • Mocznik - ułatwia złuszczanie obumarłych komórek warstwy rogowej naskórka.


Patrząc na skład widzimy, że jest to typowy peeling z kwasami, nie mamy tutaj żadnego mechanicznego złuszczania. Ja stosowałam go tak jak zaleca producent czyli na 10 minut przed myciem. Peeling ma konsystencje serum i za pomocą pipety nakładałam go na skórę głowy, lekko masując.


Już po pierwszym użyciu byłam pozytywnie zaskoczona. Wyraźnie oczyścił skalp, usunął martwy naskórek i spowodował uniesienie włosów od nasady. Co najważniejsze nie podrażnił mojej skóry głowy ani nie spowodował żadnych przykrych efektów. Zauważyłam również, że po regularnym stosowaniu włosy zdecydowanie wolniej się przetłuszczają i dłużej pozostają świeże.
Co jakiś czas warto wykonywać taki peeling, szczególnie jeśli zależy nam na mocniejszym działaniu wcierek :-)

Dostępność: Centrum Zdrowego Włosa 

Stosujecie peelingi do skóry głowy? Robicie je samodzielnie czy używacie gotowych produktów? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

13 komentarze

  1. Muszę w końcu zainwestować w jakiś peeling do skóry głowy... Jednak poczekam jeszcze trochę bo na razie mam bardzo podrażnioną po ampułkach i chyba przerwę ich stosowanie :/

    zapraszam również do mnie na nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nie znalam wcześniej tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bandi jest bardzo dobrą firmą ;) świetna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się właśnie do kupna tego peelingu - wiele osób mi go poleca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go uzywam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie kiedyś go wypróbuję. Peelingów głowy wciąż nie robię, ale w końcu zacząć muszę, a ten produkt byłby do tego idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie go wypróbuję :) Jeszcze nie robiłam peelingu głowy, ale wydaje mi się, że dobrze by się u mnie sprawdził ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis. Przyznam się, że temat peelingów do skóry głowy jest mi właściwie nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Trochę rozjaśniło mi się w glowie w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, brzmi to świetnie. Produkt mi nieznany ale bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takiej rekomendacji muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wygląda, ja używam obecnie Tricho Vax i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.