MYDŁO CEDROWE - hit do włosów i ciała.

by - poniedziałek, czerwca 19, 2017

Słyszałyście kiedyś o czymś takim jak mydełko cedrowe? To chyba jeden z lepszych w pełni naturalnych kosmetyków, jaki odkryłam jakiś czas temu i namiętnie do niego powracam. Przede wszystkim ma bardzo wszechstronne działanie - możemy myć nim zarówno włosy, całe ciało jak i twarz. Jesteście ciekawe tego cudeńka? Zapraszam do lektury! :) 


Mydło cedrowe Babuszka Agafia zawiera ekstrakty roślinne i oleje o właściwościach pozwalających zachować młodość ciała oraz siłę i blask włosów. 
Olej syberyjskiego cedru - jest źródłem witamin i mikroelementów, aktywnie regeneruje  uszkodzoną strukturę włosów, chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV. 
Bażyna  bajkalska - zawiera flawonoidy, które sprzyjają odżywieniu skóry głowy i wzmocnieniu  cebulek włosowych.
Żywica sosnowa -  dzięki wysokiej zawartości olejków eterycznych, wzmacnia ochronne właściwości skóry.
Jagody czerwonego jałowca - bogate w kwasy organiczne, odżywiają i nawilżają.
Organiczny olej arniki - zawiera garbnik i witaminę C, zapobiega pojawieniu się łupieżu i wypadaniu włosów.
Mydlnica lekarska - jest naturalnym środkiem  myjącym.


Skład produktu:
Aqua, Pinus Sibirica Oil, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract, Juniperus Oxycedrus Extract, Organic Arnica Montana Oil, Saponaria Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Tar, Cedrus Deodara Oil, Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid
Moja opinia:
Mydło Cerdowe Babuszki Agafii - cudowny kosmetyk, który znajduję w dużym, plastikowym, zakręcanym słoju. Formuła mydełka jest gęsta, przypominająca ciągnąca się żywicę, ale jednocześnie łatwa i przyjemna w aplikacji. W kontakcie z wodą tworzy obfitą ale delikatną piankę, która z łatwością daje się wypłukać. Patrząc na skład to idealny kosmetyk zarówno do mycia ciała, włosów jak i twarzy. Wiele różnych ciekawych ekstraktów roślinnych i olei. Ja przede wszystkim używam go do codziennego mycia włosów i muszę przyznać, że w tej roli sprawdza się genialnie. Moje włosy po umyciu tym cudeńkiem są delikatnie uniesione u nasady, błyszczące a skóra głowy w żaden sposób nie jest przesuszona. Dodatkowo zauważyłam, że wizualnie robi się ich więcej i lepiej się układają :)

Do mycia ciała również sprawdza się genialnie. Nie wysusza skóry oraz w żaden sposób jej nie podrażnia. Dodatkowo zostawia na skórze delikatną warstewkę ochronną. Genialnie się pieni dzięki czemu wystarczy niewielka ilość aby umyć całe ciało. 

A co z myciem twarzy? Wiecie, że to cudowne mydełko zawiera łagodniejsze substancje myjące niż niejeden żel czy pianka do mycia twarzy? Substancje te nie tylko myją ale także kondycjonują skórę. Moim zdaniem mydełko to sprawdzi się idealnie przy cerze tłustej, trądzikowej, skłonnej do wyprysków i podrażnień. W moim przypadku skóra twarzy jest delikatnie podrażniona ale myślę, że każdy powinien sprawdzić jego działanie na sobie. 

Ja uwielbiam to mydełko i nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej łazience. Tanie, wydajne i bardzo uniwersalne.

Dostępność: Sklepy zielarkie 
Pojemność: 300ml/około 20zł
A Wy używałyście lub używacie mydełka cedrowego? Jak się u Was sprawdza? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

You May Also Like

10 komentarze

  1. A to ciekawe! Pierwszy raz słyszę o takim mydełku, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy znam ziołowe czarne mydło i jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je miałam, niestety nie przypadło mi tak bardzo do gustu jak cedrowe ;)

      Usuń
  3. Ja miałam czarne mydło Agafii i było super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również je miałam ale zdecydowanie bardziej polubiłam się z cedrowym ;)

      Usuń
  4. Moje kochane mydełko cedrowe :3 Uwielbiam je do włosów (cienkich) i do buzi (cera tłusta, trądzikowa), mimo, że na początku wydawało mi się koszmarne, tak w połowie opakowania stwierdziłam "Hej, ten kosmetyk jest świetny!". Z pewnością do niego wrócę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, zdecydowanie ten kosmetyk jest świetny i będę polecała go każdemu :) Fajnie, że Ty też go polubiłaś :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę w końcu kupić.
    Już od pewnego czasu zastanawiałam się nad nim, ale teraz mnie przekonałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Duzo dobrego slyszalam o czarnym i chyba je będę chciala przetestowac pierwsze. Jak narazie mam zapas myjadeł, ale jak tylko wszystko zuzyję to kupię na pewno mydło 😉

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.