Loreal Mythic Oil - odżywczy olejek do włosów.

by - piątek, czerwca 30, 2017

Silikonowe serum Loreal Mythic Oil  to produkt, który od samego początku skradł moje serce. Od dawna jestem wierna tylko i wyłącznie jemu. Jesteście ciekawe dlaczego tak polubiłam ten niesamowity olejek? Zapraszam do czytania dalej! :) 

L’Oreal Mythic Oil Nourishing Oil to pielęgnacyjny olejek zapewniający dogłębne nawilżenie każdego rodzaju włosów. Efekt ten możliwy jest dzięki zastosowanej w olejku innowacyjnej formule będącej połączeniem olejku z awokado i pestek winogron.
Olejek z awokado bogaty w witaminy A, B1, B2, D, a także kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 6 sprawia, że włosy stają się idealnie odżywione i pełne blasku. Olejek z pestek winogron działa na pasma dyscyplinująco, dzięki czemu bez względu na warunki atmosferyczne cieszyć możesz się idealnie gładkimi i miękkimi włosami.
Lekka formuła olejku szybko się wchłania i nie obciąża nawet cienkich włosów.
Pojemność: 100ml
Cena: 50zł
Dostępność: Hairstore.pl





Skład produktu: 

Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, C12-15 Alkyl Benzoate, Persea Gratissima Oil (Avocado Oil), Vitis Vinifera Seed Oil (Grape Seed Oil), Limonene, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Linalool, Butylphenil Methylpropional, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Isoeugenol, Benzyl Benzoate, Cinammyl Alcohol, Citronellol, Parfum/Fragrance.



Moja opinia:

Serum Loreal to jedno z najlepszych jakie kiedykolwiek używałam. Miałam je naprawdę długo bo około pół roku codziennego używania. Wczoraj zużyłam ostatnią krople i wiem, że na pewno kupię kolejną buteleczkę. Dlaczego? 
Przede wszystkim olejek ten w żaden sposób nie obciąża włosów. Trzeba by było nałożyć jakąś komiczną ilość, żeby włosy się przetłuściły. W żaden sposób nie skleja i nie strączkuje pasm. Sprawia, że końcówki wyglądają bardzo zdrowo. Ładnie zmiękcza włosy, nabłyszcza i wygładza. Nawet moja siostra, która włosy ma zupełnie inne niż ja była zachwycona. 
Wystarczą 1-2 pompki aby pokryć nim całe włosy. Dodatkowym plusem jest przyjemny zapach i wygodna buteleczka. Patrząc na skład znajdziemy w nim głównie silikony, olej z avocado, olej z pestek winogron oraz składniki zapachowe.
Cena olejku może wydawać się wysoka, jednak przeliczając to na pojemność i dużą wydajność koszt wcale nie jest taki duży. Jednym słowem jest to produkt, który już na zawsze pozostanie moim ulubieńcem! :) 

Podsumowując :


  • lekka, nieobciążająca formuła,
  • nawilża, wygładza i dyscyplinuje pasma,
  • przepięknie nabłyszcza,
  • przyjemnie pachnie,
  • idealny do każdego typu włosów.

A jaka jest Wasza opinia na temat odżywczego olejku Mythic Oil? A może macie swoich ulubieńców godnych polecenia? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

You May Also Like

10 komentarze

  1. O tak:) lubiłam go i kiedyś był sporo tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mógłby być nadal :D ale biorąc pod uwagę na ile starcza jestem w stanie to przeboleć :)

      Usuń
  2. Czytałam o nim mnóstwo pozytywnych opinii, ale jeszcze go nie miałam. Tyle kosmetyków do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest mnóstwo ciekawych kosmetyków do wypróbowania ale tym naprawdę warto się zainteresować :D

      Usuń
  3. Nie lubię ani produktów do włosów, ani do twarzy tej marki. Trafiłam na same buble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy z nas jest inny i każdy ma inne potrzeby ;) dla mnie kosmetyki z tej firmy są świetne :)

      Usuń
  4. Zawsze chciałam go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz go wypróbować a na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  5. Stosowalam mnostwo kosmetykow z tej firmy i do ciala, i do twarzy i do wlosow. Jeszcze chyba zaden sie nie sprawdzil...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go w wersji rich i bardzo lubię 😀

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.