Proteinowa maska do włosów L'Biotica Professional Therapy Intensive Repair.

by - środa, lipca 25, 2018

Proteiny są niezwykle ważnym elementem w pielęgnacji włosów, szczegolnie tych zniszczonych. Pomagają maskować wszelkie uszkodzenia i zapobiegać dalszym zniszczeniom. Po drugie, nie obciążają włosów tak jak oleje czy silikony, jednocześnie wypełniając ubytki we włosie. W związku z tym proteiny mogą sprawdzić się u osób, u których łatwo o nadmiernie obciążone włosy. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam bardzo fajną proteinową maskę i opowiem w jaki sposób jej używać by uniknąć tzw "przeproteinowania" włosów. Brzmi ciekawie? Zapraszam do dalszej części wpisu! :)


Professional Therapy Repair, Maska Keratynowa to głęboko odbudowująca maska do włosów zniszczonych i bardzo suchych. Opracowana i przetestowana przez kreatywny zespół mistrzowskich salonów fryzjerskich, aby zapewnić Twoim włosom intensywną regenerację.
Maska głęboko odbudowuje i regeneruje naruszone struktury wewnętrzne zniszczonych włosów. Profesjonalny efekt w codziennej pielęgnacji Twoich włosów.


▶️Keratyna trafia w warstwę korową włosa i odbudowuje najbardziej uszkodzone miejsca.
▶️Kondycjonujący ekstrakt z nasion Amarantusa zapewnia idealną gładkość i połysk.

▶️Innowacyjny Ceramid Complex działa jak cement spajający włókna włosów.


Skład INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Methosulfate, Quaternium-91, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Zea Mays Starch, Ceramide NP, Ceramide AP, Phytosphingosine, Cholesterol, Ceramide EOP, Hydrolyzed Keratin, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Butylene Glycol, Styrene/ Acrylates Copolymer, Xanthan Gum, Carbomer, Tocopherol, Sodium Lauroyl Lactylate, Calcium Gluconate, Parfum, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidynyl Urea, Benzyl Alcohol, Phenethyl Alcohol, Lactic Acid, Sodium Lauryl Sulfate, Isopropyl Alcohol, Limonene, Hexyl Cinnamal.


Przeszukujac internet w poszukiwaniu jakiejkolwiek opinii na temat tej maski, nie znalazłam zupełnie nic. Tym bardziej się cieszę, że mam okazję Wam ją przedstawić :)
Maska ma bardzo gęstą, zbita, kremową konsystencję i pachnie obłędnie! To chyba najcudowniej pachnąca maska jaka miałam!
Na moich włosach działa świetnie ale... Jak to produkt proteinowy, trzeba wiedzieć kiedy go używać. Typowe objawy braku protein to rozdwojone końce czy brak charakterystycznego dla zdrowych włosów połysku. Przyklapnięte, pozbawione objętości i życia czy zbyt śliskie włosy często wykazują brak protein. Im więcej niszczących czynników ma związek z naszymi włosami, tym więcej protein potrzeba, aby ich struktura pozostała niezachwiana. 
A co gdy dojdzie do przeproteinowania? Kruche, łamliwe i przesuszone włosy są nie tylko objawami braku protein ale także ich przedawkowania. W takich sytuacjach nie pozostaje nic innego, jak porządne oczyszczenie mocnym szamponem i zaserwowanie włosom ogromnej dawki emolientów. 
Wiec jeśli Twoimi włosom brakuje protein to maska keratynowa L'biotica sprawdzi się idealnie. Zauważyłam, że włosy po jej użyciu odzyskują miękkość, wyglądają zdrowo i pięknie błyszczą.


Znacie linię do włosów L'biotica Professional Therapy Repair? A może macie swoje ulubione proteinowe maski do włosów? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

17 komentarze

  1. odjechanestudia25 lipca 2018 15:43

    Kiedyś nawet myślałam o keratynowym prostowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegu nie polecam. Po dwóch myciach efekt był jak przed mimo stosowania naprawdę drogich i profesjonalnych kosmetyków.

      Usuń
    2. Ja się nie wypowiadam bo nie miałam styczności z tym zabiebiem :)

      Usuń
    3. Również miałam taką chwilę kiedy chciałam poddać moje włosy keratynowemu prostowaniu, na szczęscie szybko wybiłam sobie to z głowy :d

      Usuń
  2. używałam kosmetyków do włosów z tej firmy i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje na liste ___ do zaintersowania . Jednak obawiam sie takich masek iz zbyt mocno "oklapna" moje cienkie wlosy i raczej unikam. Jednak czasem warto sprobowac raz jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować, może akurat okaże się to strzałem w dziesiątkę :)

      Usuń
  4. Znam ich produkty z Biovaxu, ale tej maski nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, musze przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym słońcu i moje włosy kochałyby taką maskę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy nie przepadają za proteinami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecę małżonce, gdyż moja wiedza jest tu nikła;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą markę :) Niebawem wybieram się do Polski, więc może skuszę się na coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat włosów jest mi obcy super że napisałaś komu taka maska się przyda 🙂lubię tego typu posty gdzie mogę dowiedzieć się czegoś nowego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku lat używam masek z Kerastese, ale może czas na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Keratynową maskę Repair kupiłam zachęcona opiniami na wizaz.pl U mnie sprawdziła się bardzo dobrze na suchych i rozjaśnianych włosach. Nabrały połysku, wygładziły się i nie puszą się tak jak wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja proteiny bardzo lubię i w sumie rzadko zdarza mi się przeproteinowac włosy 😉 tej maski nie znam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.