HAIRVITY - podsumowanie trzymiesięcznej kuracji

by - piątek, sierpnia 18, 2017

Moja trzymiesięczna kuracja tabletkami Hairvity właśnie dobiegła końca. Kiedy zaczynałam swoją przygodę z tymi suplementami, dokładnie przedstawiłam Wam opinie producenta oraz pokazałam skład suplementu (zajrzyjcie tutaj). Jakie więc są moje odczucia oraz efekty na włosach po trzech miesiącach stosowania? Zapraszam do czytania!





HAIRVITY EFEKTY

Moja kuracja tabletkami Hairvity trwała łącznie trzy miesiące. Przyznaję bez bicia, że podczas tego czasu miałam małą przerwę w ich zażywaniu a to dlatego, że zwyczajnie zapomniałam ich zamówić na czas. 
Suplement zamknięty jest w niebieskich kapsułkach o dość sporej wielkości. Trochę obawiałam się, że połykanie ich sprawi mi problemy, jednak dzięki śliskiej powłoczce bez problemu się je połyka. Stosowałam się zgodnie do zaleceń producenta czyli połykałam po 2 tabletki każdego dnia. 
A co w kwestii efektów, bo chyba to interesuję Was najbardziej?
Powiedziałabym, że jest dobrze. Włosy po preparacie rosły nieco szybciej, ale nie był to jakiś gigantyczny przyrost (koło 1,5-2 cm na miesiąc). Zaskoczyło mnie to jak włosy zagęściły się przy nasadzie głowy. Pojawiło się mnóstwo "baby hair" przez co włosów jest optycznie więcej. A co z wypadaniem? Ograniczyło się do minimum i wyraźnie widać, że przy czesaniu wypada ich minimalna ilość. W samej kondycji włosów na długości niestety nie widzę większych zmian, którymi mogłabym się pochwalić



PODSUMOWUJĄC

Powiem szczerze, że przykładałam spore nadzieje w tym preparacie i nie zawiodłam się ;) Efekty są zauważalne i jak najbardziej mnie satysfakcjonują. Hairvity przede wszystkim polecam osobom, które chcą zagęścić swoje włosy i którym zależy na szybkim ich zapuszczeniu. Myślę, że warto w nie zainwestować i o efektach przekonać się samemu :) 





Miałyście do czynienia z tym suplementem ? Koniecznie zostawcie komentarz! :)

You May Also Like

12 komentarze

  1. A ile cm rosną Ci włosy normalnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła ta kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim ale nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam, że cena nie zachęca, ale skoro faktycznie hamuje wypadanie i powoduje wysyp baby hair - nie mogę nie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie te tabletki nie działały. Poza tym źle się po nich czułam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy organizm jest inny i ma inne potrzeby ;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz o nich słyszę, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdziły. Obawiam się mocnego przerzedzenia po terapii izotretynoiną, zwłaszcza na widok włosów na szczotce po przyjęciu 20 tabletek (*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( ja również byłam zmuszona przejść tą kurację, jednak u mnie nie spowodowała ona zwiększonego wypadania

      Usuń
  7. Ja nie lubię łykac tabletek, alez tej firmy kusi mnie odżywka i szampon, lub wcierka? nie pamiętam c dokładnie wchodzi w jej skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, jest odżywka, szampon jak i wcierka :)

      Usuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.