Genialna odżywka do włosów za niecałe 10zł !

by - piątek, maja 12, 2017

Dziś chciałabym przedstawić Wam odżywkę, którą odkryłam parę dni temu i zachwyciła mnie swym działaniem już po pierwszym użyciu! To produkt, który stosunkowo niedawno pojawił się na drogeryjnej półce. O jakiej odżywce mowa? NIVEA Hairmilk Mleczna odżywka do włosów :) Jeśli chcecie wiedzieć jak ta odżywka sprawdza się na moich rozjaśnianych włosach, to zapraszam do dalszej części wpisu.





Opis producenta:
NIVEA Hairmilk Mleczna odżywka pielęgnująca stworzona specjalnie by regenerować włosy o cienkiej strukturze bez obciążania. Pielęgnująca formuła specjalnie dopasowana jest do cienkiej struktury włosów. Ułatwia rozczesywanie i sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste. Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem delikatnie wmasuj odżywkę w mokre włosy. Następnie dokładnie spłucz. 



Skład produktu:
Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Betaine, Sodium Chloride, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Limonene, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.






Moja opinia:
Kosmetyki z serii Hairmilk są dostosowane do trzech struktur włosów. Do wyboru mamy więc trzy wersje: do włosów cienkich, normalnych i grubych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja zdecydowałam się wybrać odżywkę do włosów cienkich z racji tego iż moje włosy bardzo łatwo obciążyć. Odżywka jest gęsta, nie lejąca i ma zapach typowy dla kosmetyków Nivea (moim zdaniem przepiękny). Sprawdza się idealnie, kiedy nie mam czasu na olejowanie, maski lub inne zabiegi pielęgnacyjne. Zazwyczaj zostawiam ją na parę minut po czym spłukuję i niemal od razu czuję jak włosy robią się mięciutkie i przyjemne w dotyku. Dodatkowo genialnie nawilża i ułatwia rozczesywanie. Włosy nie są obciążone, za to są lekkie i sypkie. Już wiem, że będę sięgać po nią w awaryjnych sytuacjach. Polecam Wam przetestować tą odżywkę zwłaszcza, że nie kosztuję dużo, a efekt może Was mile zaskoczyć ;)


Miałyście tą odżywkę? A może inny produkt z tej serii? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)



You May Also Like

5 komentarze

  1. Chętnie spróbujemy! Zachecilas nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zachęciłaś mnie ! �� Zgubiłam gdzieś kiedyś nazwę Twojego bloga ale najprościej było wejść na twój profil na insta �� bardzo pomocny blog, będę zaglądać regularnie ! ❤
    Inst. jagoda_nowak
    Pozderki ! ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) takie komentarze zachęcają do dalszego pisania! Również pozdrawiam kochana :)

      Usuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.