Trzymiesięczna kuracja produktami Dermedic Capilarte

by - poniedziałek, października 29, 2018

Dermedic Capilarte to kompleksowa linia produktów kuracyjnych przeznaczonych do skóry głowy i włosów, polecanych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Wyjątkowa seria produktów ma pomóc tym, którzy zmagają się z problemem nadmiernego wypadania . Przez całe trzy miesiące sumiennie testowałam kosmetyki, aby w pełni zaobserwować czy składane przez producenta obietnice znajdują pokrycie w rzeczywistości.


DERMEDIC CAPILARTE SZAMPON KURACJA STYMULUJĄCA WZROST WŁOSÓW.

✅Stymuluje mikrokrążenie skóry głowy i intensywnie odżywienie komórek mieszków włosowych
✅Aktywizuje i wzmacnia komórki mieszka włosowego
✅Wpływa na wydłużenie fazy anagenowej cyklu życia włosa
✅Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
✅Pobudza wzrost nowych, silnych łodyg włosowych. Zwiększa ich objętość i grubość

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z komórek macierzystych jabłoni, Ekstrakt z bazylii królewskiej, Kofeina, Zincidone, D-Panthenol, Witaminy E i C, Gliceryna


Opakowanie: Butelka 300ml
Cena: 40,70,-
Dostępność: Tutaj


DERMEDIC CAPILARTE SERUM KURACJA STYMULUJĄCA WZROST WŁOSÓW.

  • ✅Intensywnie odżywia komórki mieszków włosowych, wydłużając anagenową fazę cyklu życia włosa.
  • ✅Chroni i regeneruje komórki mieszka włosowego oraz poprawia ich witalność
  • ✅Stymuluje mikrokrążenie w skórze głowy, przez co wpływa na dotlenienie macierzy włosa
  • ✅Pobudza wzrost nowych, prawidłowo zbudowanych łodyg włosowych
  • ✅Zagęszcza włosy oraz widocznie ogranicza ich wypadanie
  • ✅Hamuje produkcję dihydrotestosteronu (DHT) – hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów, miniaturyzację mieszków włosowych

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Kofeina, Sok z brzozy, D-Panthenol, Gliceryna

Opakowanie: Butelka 150ml
Cena: 41, 50,-
Dostępność: Tutaj


MOJA OPINIA O PRODUKTACH.

Moja przygoda z produktami Dermedic Capilarte rozpoczęła się trzy miesiące temu, kiedy na dworze gościły jeszcze trzydziesto stopniowe upały. Był to idealny czas na zaczęcie kuracji bo dzięki temu podczas jesiennego wypadania obyło się bez większych strat :) 
Szampon podczas mycia dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza skórę głowy. Korzystanie z niego ułatwia nakrętka z dozownikiem. Włosy po użyciu są odbite od nasady i mam wrażenie, że dłużej zachowują świeżość. Szampon najlepiej rozcieńczyć z woda w dłoniach, a następnie bardzo dokładnie i staranniej myć skórę głowy, wykonując przy tym delikatny masaż.
Jeśli chodzi o serum to opakowanie spokojnie wystarczyło mi na 3-miesięczną kurację. Butelka zakończona jest aplikatorem, który ułatwia rozprowadzenie płynu na skórze głowy. Przyznam, że takie aplikatory we wcierkach są moimi ulubionymi. Po aplikacji skóra nie piecze, nie mrowi i w żaden sposób nie jest podrażniona. 
A co z efektami? Przed kuracją moje włosy mierzyły równe 55cm zaś po kuracji 57cm. Wynika stąd, że w ciągu trzech miesięcy włosy urosły zaledwie 2cm. Jeśli chodzi o ograniczenie wypadania jestem bardzo zadowolona. Wypadanie ograniczyło się do minimum a na skroniach pojawiło się mnóstwo nowych włoskow! Zarówno szampon jak i serum nie wywołało u mnie żadnych skutków ubocznych. Podusmowując jestem bardzo zadowolona z kuracji Dermedic Capilarte. Jestem pewna, że kuracja świetnie sprawdzi się u osób z wrażliwą i skłonną do podrażnień skórą głowy. 

Miałyście do czynienia z produktami Dermedic Capilarte? Jeśli tak to koniecznie dajcie znać jak ta seria sprawdziła się u Was! :)

You May Also Like

7 komentarze

  1. Nie potrzebuję takie kuracji, ale warto wiedzieć, może kiedyś się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informację o produktach już podesłałam koleżance. :)

      Usuń
    2. Super! Myślę, że mogą jej się spodobać :)

      Usuń
  2. Ja też lubię takie aplikatory. Nie miałam nigdy produktów tej marki, żałuję, że nie rozpoczęłam akcji przeciw wypadaniu włosów w lecie jak Ty. Bo niestety końcem lata straciłam ich trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto się zabezpieczyć i pomyśleć o tym troszkę wcześniej :)

      Usuń
  3. Nigdy nie stosowałam tej marki, cena też jak na szampon nie mała. Ale jeśli chociaż ograniczyło się wypadanie włosów to i faktycznie warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.