Pomysły na prezent dla włosomaniaczki

by - wtorek, grudnia 12, 2017

Święta zbliżają się wielkimi krokami a Wy wciąż nie macie prezentu dla bliskiej osoby? Dziś przychodzę do Was z zestawieniem prezentów, które spodobają się niemal każdej włosomaniaczce. Jeśli macie w swojej rodzinie albo wśród swoich bliskich osobę, która chce zadbać o swoje włosy to wybierzcie dla niej coś z mojej listy. Niektóre pomysły mogą przypaść do gustu nawet nie-włosomaniaczkom. Jesteście ciekawe? Czytajcie dalej! :)



1. Szczotka do włosów Olivia Garden Finger Brush
Szczotka do rozczesywania i masażu skóry głowy z włosia dzika. Według mnie idealny prezent dla osób, których włosy są delikatne lub zniszczone. Ja od roku się z nią nie rozstaje, jest świetna. W rozczesywaniu włosów spisuje się idealnie, nie ciągnie i nie wyrywa. Jestem pewna, że każda dziewczyna, która jej użyje będzie zachwycona :) Planuję również kupić wersję do torebki, myślę, że spisze się równie dobrze.
Dostępna TUTAJ.

2. Suszarka Remington PROluxe
Wicie dlaczego zdecydowałam się Wam ją pokazać? Bo według mnie jest przepiękna! Suszarka z jonizacją PROluxe sprawia, że włosy są pełne blasku i nie elektryzują się. Zapewnia suszenie równie szybkie i efektywne jak w salonie fryzjerskim. Gdybym potrzebowała suszarki na pewno skusiłabym się na tą. Od razu przykuwa kobiecie oko :)
Dostępna TUTAJ. 

3. Turban termalny Hair Spa
Wspomaga działanie kosmetyków pielęgnujących włosy – masek, odżywek, olejów i wcierek. To gadżet, który powinna mieć każda włosomaniaczka. Turban termalny HAIR SPA dzięki wyjątkowym wkładom żelowym przyjemnie podgrzewa skórę głowy i zwiększa skuteczność działania kosmetyków pielęgnacyjnych. Pod wpływem ciepła maski, odżywki, oleje i wcierki wykazują skuteczniejsze i intensywniejsze działanie. Podwyższona temperatura powoduje rozchylanie się łuski włosa, dzięki czemu składniki odżywcze skuteczniej nawilżają strukturę włosa. Turban termalny ma uniwersalne zastosowanie i może być stosowany wielokrotnie. Według mnie idealny prezent pod choinkę :) 
Dostępny TUTAJ.
4. Książka Anwen "Jak dbać o włosy"
Wspaniały must have dla każdej włosomaniaczki. Świetna pozycja dla osób, które chcą rozpocząć świadomą pielęgnację włosów, ale nie wiedzą od czego zacząć. Dzięki książce dużo łatwiej przyswoić wszelkie informacje. Anwen pisze w sposób zrozumiały a zarazem bardzo ciekawy, ja ze swojej strony gorąco ją polecam zwłaszcza, że nie kosztuje dużo :)
Dostępna TUTAJ.

5. Nożyczki fryzjerskie Jaguar
Co prawda nożyczki, które posiadam ja to Fox Student ale wiem, że Jaguar cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród dziewczyn, które samodzielnie podcinają włosy w domu. Jest to też świetne rozwiązanie dla każdego, kto idzie do szkoły fryzjerskiej. Świetnie sprawdzą się do cięcia zarówno włosów mokrych jak i suchych. Jaguar jest jednym z największych i najbardziej znanych na świecie producentów narzędzi tnących na rynku profesjonalnego fryzjerstwa.
Dostępne TUTAJ.

6. Zestaw odbudowujący Joico K-Pac
Taki zestaw to idealne rozwiązanie dla osób, które często narażają swoje włosy na uszkodzenia, częste modelowanie, prostowanie czy zabiegi chemiczne. Rekonstrukcja włosów Joico K-Pak Hair Repair System to czteroetapowy zabieg przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Polega na uzupełnieniu ubytków keratyny we włosach co sprawia, że włosy wyglądają zdrowo. Sama chętnie skusiłabym się na taki zestaw :)
Dostępny TUTAJ.


To już wszystkie moje pomysły na idealny prezent dla włosomaniaczki. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu lub choć trochę Was zainspirowało. Koniecznie podzielcie się w komentarzach co Wy chciałybyście dostać pod choinkę w tym roku! :)   

You May Also Like

13 komentarze

  1. Świetny prezent dla takich włosomaniaczek jak ja! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo przydałyby się takie nożyczki i zestaw 3 jak i 7 ;)

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ta suszarka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam znajoma co uwielbia olejowac wlosy. Chyba ten turnan by ja ucieszyl 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Turban termalny i szczotkę z dzika sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw do odbudowy to coś dla mnie :) Moje włosy są zniszczone od słonca i słonej wody..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre nożyczki do podcinania włosów powinny być w moim domu, bo lubię czasem coś "poprawić"

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam hopla na punkcie włosów i szczerze ucieszyłabym się z każdego z tych prezentów :).
    Taki turban muszę sobie w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna lista, turban termalny mnie zaciekawił :) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły, wybieram nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem świetna lista, ponieważ sama jestem włosomaniaczką :D
    Bardzo mi się podoba Twój blog, na pewno będę wpadać częściej!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie,
    http://maddie-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły :) Zafascynował mnie turban termalny, muszę więcej o nim poczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.