Fitomed Ziołowa Odżywka do włosów suchych i normalnych "Zioła i Witaminy"

by - wtorek, grudnia 26, 2017

W poprzednim poście przedstawiłam Wam ziołowy szampon do włosów przetłuszczających się marki Fitomed (klik), który cieszył się sporym zainteresowaniem, natomiast dziś chciałabym przedstawić mój drugi produkt tej marki, jakim jest ziołowa odżywka do włosów suchych i normalnych. Czy sprawdziła się u mnie równie dobrze co szampon? Jakie jest moje zdanie na jej temat? O tym dowiecie się w dalszej części posta :-)


Jakie działanie obiecuje nam producent?
  • zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich
  • ułatwia rozczesywanie
  • nawilża i wygładza
  • nadaje włosom witalność i połysk
Najważniejsze składniki: wyciąg z ziela skrzypu i szyszek chmielu, witamina E i witaminy z grupy B, substancje kondycjonujące włosy.

Sposób użycia: Na mokre końcówki włosy nanieść niewielką ilość odżywki. Po kilku minutach spłukać wodą.

Przeznaczenie: do włosów suchych i łamliwych w celu poprawienia ich kondycji.

Pojemność: 200ml


Skład INCI: Aqua, Herbal Extract: Equisetum Arvense, Humulus Lupulus Cone, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Citric acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum.

Moja opinia... 

Po pierwsze chciałabym odnieść się do butelki, która jest niesamowicie wygodna poprzez dozownik z pompką. Działa bez zarzutu i bardzo wygodnie się jej używa. Po drugie zapach... jest świetny! Niestety nie utrzymuje się na włosach zbyt długo :( Po trzecie i najważniejsze czyli działanie. Muszę przyznać, że pod tym względem mam mieszane uczucia. Niby wszystko wydaje się być w porządku, jednak nie robi na moich włosach efektu "wow". Ma naturalny skład, ułatwia rozczesywanie, nie obciąża a wręcz przeciwnie nadaje objętości. Niestety mam wrażenie, że dla moich włosów to trochę za mało... Poprzez okres grzewczy potrzebują większego dociążenia i ujarzmienia a ta odżywka wydaję się być trochę za lekka. Myślę, że będzie idealna dla osób, których włosy są cienkie i pozbawione objętości.
Podsumowując produkt godny polecenia. Nie wystawiam jej negatywnej opinii bo nie robi krzywdy moim włosom ale wydaje się być dla nich odrobinę za słaba. Myślę, że każda z Was powinna ją  wypróbować i sama ocenić jej działanie :)

Odżywka dostępna jest w sklepach zielarskich/ze zdrową żywnością i na Fitoteka.pl


Znacie produkty marki Fitomed? Które z nich są warte uwagi? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

11 komentarze

  1. Ciekawa jest ta odżywka i na pewno po nią sięgnę, jak moje włosy będą potrzebować takiej pielęgnacji, np. po rozjaśnianiu. A puki co muszę się skupić na zużyciu tego co mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie poszukuję jakieś fajnej odżywki dla moich cienkich i plątliwych włosów. Gdzie ją dostane?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam średnio dobre doświadczenia z marką fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą odżywką!
    Od pewnego czasu poszukuję jakiejś fajnej odżywki.
    Tej na pewno bliżej się przyjrzę.
    Moje włosy są trochę zaniedbane, więc przydało by się im dobre odżywienie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty które ładnie pachną. Koniecznie musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię formę pompki w takich produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dobre relacje z tą marką i mimo wszystko chętnie wypróbowałabym odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic tej marki, ale ta odżywka mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nią do czynienia.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.