FITOMED Szampon Ziołowy do włosów przetłuszczających się "Mydlnica Lekarska"

by - wtorek, grudnia 19, 2017

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od marki Fitomed dwa produkty, które z przyjemnością testowałam przez ostatnie tygodnie. Dziś przedstawię Wam ziołowy szampon, który idealnie domywa olej nie przesuszając przy tym włosów i skóry głowy. Chcecie poznać ten produkt bliżej? Zapraszam do czytania dalej! :)


Jakie działanie obiecuje nam producent?
  • zmniejsza przetłuszczanie włosów, wydłuża okresy między myciem
  • poprawia połysk i miękkość włosów
  • sprzyja naturalnemu układaniu się włosów i podnoszeniu ich u nasady
  • wygładza powierzchnie włosa
  • mycie szamponem daje poczucie zwiększonej objętości włosów
Wyciąg ziołowy zawiera saponiny, naturalne substancje myjące wyodrębniane z korzenia mydlnicy lekarskiej. Saponiny wspomagają pienienie. Substancje obecne w szałwii i rozmarynie opóźniają przetłuszczanie się włosów, powstawanie łupieżu.
Zastosowane nowoczesne substancje myjące są wyjątkowo łagodne dla struktury włosa. W odróżnieniu od detergentów starej generacji typu SLS lub SLES zamykają łuski włosów, przez to włosy są gładkie i nawilżone.

Sposób użycia: na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu, po umyciu dokładnie zmyć wodą
Przeznaczenie: do włosów przetłuszczających się

Pojemność: 250ml 

Skład INCI: Aqua, Herbal Extract: Saponaria Officinalis Root, Salvia Officinalis, Rosmarinus Officinalis Leaf, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Trilaureth-4 Phosphate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride.

Moja opinia... 

Jak widzicie szampon posiada w swoim składzie kilka zbawiennych dla skóry głowy składników. Szczególnie, jeśli nasze włosy mają tendencję do szybkiego przetłuszczania się, te składniki mogą okazać się zbawienne. Szampon łatwo rozprowadza się na skórze głowy ale według mnie słabo się pieni dlatego zazwyczaj stosuję metodę kubeczkową, o której pisałam tutaj. Zapach szamponu jest bardzo delikatny, przyjemny i powiedziałabym lekko męski. Tak jak wspomniałam na początku idealnie radzi sobie z domyciem oleju a to dla mnie bardzo ważna kwestia jeśli chodzi o szampony. Włosy po jego użyciu są odbite u nasady i pozostają świeże na dłużej. Skóra głowy jest ładnie ukojona i zauważyła to również moja mama, która co jakiś czas mi go podkrada. 

Podsumowując nie mogę powiedzieć o nim nic złego. Nie oczekuję cudów jeśli chodzi o szampony mają jedynie dobrze myć skórę głowy i nie wysuszać włosów - i ten dokładnie to robi. Dodatkowo jego bardzo niska cena zdecydowanie zachęca do zakupu :)

Wszystkie osoby zainteresowane produktami marki Fitomed zapraszam do sklepu Fitoteka.pl gdzie znajdziecie ten i inne produkty tej marki. Dostaniecie je również w sklepach zielarskich i z naturalnymi produktami. 


Miałyście już do czynienia z szamponami marki Fitomed? A może polecicie inne produkty tej firmy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

You May Also Like

10 komentarze

  1. Nie używałam wcześniej tego szamponu, ale warto wypróbować. Byłby w sam raz do mocniejszego oczyszczania, raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym go wypróbowała zwłaszcza, że moje włosy ostatnio borykają się z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu weszłam na link do sklepu, kusi mnie zakup, bo nie mogę dobrać szamponu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry sklad to podstawa. Cieszy mnie ze domywa olej bo zamierzam olejowac wlosy. Wczesniej sie z nim nie spotkalam ale moze jednak warto sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze nic tej marki, ale ciekawi mnie kilka ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzję, przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy szamponu mogą używać także mężczyźni? Moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają i muszę przyznać, że zaintrygowałaś mnie tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nigdzie nie jest napisane, że jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla kobiet ;)

      Usuń
  8. Nie znam, ale ma takie ładne opakowanie ... :D Że jak rzuci mi się w oczy to chyba wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam a sama polecam z Vianku

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.