Miłość od pierwszego użycia! Alfaparf Semi di Lino - płynne kryształki

by - czwartek, listopada 09, 2017

Zabezpieczanie włosów przed zniszczeniami to bardzo ważna i istotna kwestia. Z reguły służą do tego takie produkty jak serum, oleje, olejki i jedwabie. Dla mnie taki produkt to nieodłączny element pielęgnacji, szczególnie jeśli chcę zapuścić włosy. Dziś przedstawię Wam serum, które skradło moje serce od pierwszego użycia! Dlaczego? Zobaczcie same!




CO MÓWI NAM PRODUCENT?

Semi di Lino Cristalli Liquidi - Płynne Kryształki do Włosów Normalnych i Suchych.
Nieskończony blask, prawdziwa i natychmiastowa przemiana włosów. Szokujący i natychmiastowy połysk. A ponadto - ochrona przed wilgocią i czynnikami zewnętrznymi, które sprawiają, że włosy stają się matowe i słabe. Shine Fix Complex bogaty w kwasy Omega 3 i Omega 6, ujednolica powierzchnię włókna włosowego sprawiając, że każdy włos jeszcze bardziej lśni. Color Fix Complex zapewnia intensywność i blask koloru włosów farbowanych.
Sposób użycia: Kilka kropel produktu rozprowadzić na dłoniach. Nałożyć na mokre lub suche włosy. Nie spłukiwać. Przystąpić do modelowania.
Pojemność: 50ml
Dostępne: TUTAJ.



SKŁAD PRODUKTU 

CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOMETHICONE, DISILOXANE, DIMETHICONOL, ETHYLHEXYL DIMETHYL PABA, PARFUM (FRAGRANCE), HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, AMODIMETHICONE, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED OIL, LINALOOL, TOCOPHEROL, HEXYL CINNAMAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CAPSICUM ANNUUM EXTRACT, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE (LYRAL) LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL.


MOJA OPINIA

Płynne kryształki Alfaparf to coś co miałam przyjemność poznać dzięki Anwen, która bardzo zachwalała produkt na swoim blogu. Teraz już nie dziwię się tym wszystkim zachwytom na jego temat. To chyba najlepsze serum jakie miałam okazję używać. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po otwarciu to atomizer, który przypomina dozownik perfum a przy tym wygląda nieco oldschoolowo. Drugie to zapach - baaardzo męski, moim zdaniem przepiękny. Spodobał się również mojemu narzeczonemu, który stwierdził, że mógłby mieć takie perfumy. Trzecie to działanie. Płynnych kryształków używam tylko i wyłącznie po myciu, skupiając się na końcówkach włosów. Efekt po ich nałożeniu to magia. Włosy od razu stają się gładkie i niesamowicie mięciutkie (ale tak miękkie, że chce się dotykać je bez przerwy).  Produkt sprawia, że włosy są pełne blasku i nawilżone a dodatkowo ze względu na właściwości termo-ochronne wspomaga ochronę moich włosów podczas suszenia. Co najważniejsze w żaden sposób nie obciąża włosów.

Podsumowując świetne serum, które polecam każdej z Was. Bardzo dobry skład (zawiera między innymi olej lniany) i świetne działanie, czego chcieć więcej?

Znacie płynne kryształki od Alfaparf? A może macie do polecenia inne produkty tej firmy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

You May Also Like

19 komentarze

  1. Nie znam, ale byłby dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt ! Nigdy o nim nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam że to perfumy, tak ładnie wygląda. ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie slyszalam o płynnych kryształkach od Alfaparf, ale wyglada na bardzo ciekawy produkt, wart przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. alfaparf to dobra fryzjerska firma :D miałam kilka ich produktów :D o ile dobrze pamietam to farbujesz wlosy alfaparfem 11.11? mialam ten odcien i niestety u mnie tak fajnie nie wyglada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, farbuję tą farbą już od dłuższego czasu :)

      Usuń
  6. Jest to dla mnie Nowy produkt ale z checia przyjrze sie jemu bliżej skoro wlosy sa tak super miekkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serduszka zainteresować się tym produktem :)

      Usuń
  7. Twoja opinia mnie zaciekawiła, aż zaczełam szukać recenzji na wizaz... Znalazłam go najtaniej za 35 zł już z kwotą wysyłki i chyba się skuszę. Mam nadzieje, że przy dłuższym stosowaniu nie wysuszy mi włosów, bo wygląda dość obiecująco. Szczególnie, że używam suszarki i myślę, że bardzo przydałby mi się taki produkt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego równie zadowolona :) ja używam go już trzeci tydzien, dzień w dzień i nic złego z włosami się nie dzieje a wręcz przeciwnie mają się świetnie ;)

      Usuń
  8. fajna sprawa :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to możliwe, że nawet o nim nie słyszałam? Uwielbiam alfaparf! Jak tylko skończę, to co mam, będzie moim kolejnym zakupem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kosmetyk, w sam raz na zbliżającą się zimę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, widzę ze warto do wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne to serum, podane w ciekawej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi świetnie, z chęcią poznam to serum bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda rzeczywiście jak flakon z perfumami a to serum do włosów, zainteresowałaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka, właśnie kończę pierwszy flakon. Nabyłam u mojej fryzjerki. Rewelacyjny ratunek dla moich sianowatych, zmaltretowanych włosów. Lecę po następny :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Koniecznie zostaw komentarz ❤️

Obraźliwe komentarze lub te dotyczące życia prywatnego zostają automatycznie usuwane.
Proszę o niezostawianie linków do swoich blogów w komentarzach.